bergetun Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg har en GrandStream IP telefon som jeg har lyst å bruke med Telio. Er det noen her som har kjøpt IP telefon selv og fått det til å virke med Telio? Hvor kan jeg finne informasjonen (settings) jeg må ha for å få denne til å virke med Telio? Takker for svar Lenke til kommentar
werwer Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg har vært i kontakt med Telio angående en lignende sak, nemlig bruk av voip software, og de sier at de aldri vil gi ut bruker/passord til kunder, så her må det nok hacking til... telio-adapterne/telefonene inneholder jo id som kreves for tilkobling til serveren hos telio. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Hmmm.. damn, da gikk den planen i vasken.. Men skulle tro at det var ett unikt brukernavn og passord for hver enkelt kunde så jeg kan ikke fatte å begripe hvorfor de ikke vil gi ut passordet. Ser folk selger slike ip telefoner her http://www.bygg1pc.no/tele.shtml men hva hjelper det når man ikke kan bruke de med Telio Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hmmm.. damn, da gikk den planen i vasken.. Men skulle tro at det var ett unikt brukernavn og passord for hver enkelt kunde så jeg kan ikke fatte å begripe hvorfor de ikke vil gi ut passordet. Fordi dette vil kunne medføre at andre kan bruke infoen for og ringe på din konto, muligens de ikke ønsker og ha annet enn det utstyret de selv går god for oppkoblet mot sitt system. Lenke til kommentar
werwer Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 det er derfor man har ip24, er det ikke det de heter? jeg angrer litt på at jeg hoppa på telio med en gang, vurderer å bytte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå