Poby Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hei, Jeg kommer snart til å få frigjort en masse IDÉ-disker (80-120GB). Disse vil jeg putte inn i noe medslepbart som går på USB eller F/W. Men alle kabinettene jeg har sett, støtter jo bare én disk. Eller så er det dyre rack-løsninger og slikt (10.000,- ++) Jeg kan ikke bruke en PC med mange interne diskplasser, siden jeg skal bruke dette som en backupløsning for flere systemer, og må kunne flytte på kabinettet. Vet noen om noe slikt overhodet finnes der ute...? Mvh, Poby Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Kan du ikke berre bruke en usb hub da? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=MAP-502F Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 du kan bygge deg selv.. 1 stk sub hub, flere eksterne hdd kabinetter, åpne de.. og sett alt i en boks som er passe stor. du skjønner sikkert. Lenke til kommentar
Poby Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Det blir jo varmt og stort og dyrt hvis jeg stacker masse kabinetter inni et stort, men det er selvsagt mulig. Løsningen fra Databutikken er jo en begynnelse. Men siden det finnes PCI IDÉ-kontrollere som tar 16 disker, hadde jeg håpet at noen hadde lagd en tilsvarende løsning for USB/FW. Hvis jeg få tak i noen av de kontrollerkortene som brukes på den boksen fra Databutikken, så ta en F/W hub, og så et svært kabinett... Takk for alle innspill så langt, Poby. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå