ampersand Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Trenger basskasse til Sony XS-LD125P5 til Volvo v70. Vet dere noen om dataprogrammer som kan hjelpe meg til å få nøyaktige mål til en kasse ? Her er noe info om suben. http://www.epinions.com/pr-Sony_XS-LD125P5...lay_~full_specs http://www.cardomain.com/item/SONXSLD125P5 Takker Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har samme suben, men kjøpte ny kasse med på kjøpet. Har du tenkt å bygge selv, og få den til å sitte 100% i bag.rommet til bilen din? Lenke til kommentar
Empty Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Mener å ha lest i en annonse eller no at den subben skulle ha en kasse som er 1 cubic feet... Da er det vel bare å regne om.. Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 den trenger 29liter i lukket kasse, tenkte bygge den selv med mdf Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Sjekk denne og , denne tråden. Følg sporene der og du skal finne Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Litt off topic kanskje, men er det noen som har hørt forskjeller på den subben, og den røde 12" fra xplod ? btw pleier det ikke å følge med mål og tegninger av "perfect" kassevolum i eska til subben ?? Lenke til kommentar
SeT Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Følger nok ikke med det nei.. kan se om jeg finner målene jeg brukte til kassen min. Skal være nøyaktig 29 literskasse som jeg bruker til xploden min Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 litt høyere effekt på den grå enn den røde... ikke noe vesentlig forskjell... Volum per basser: +- 0,5 liter jeg ville gått for en ca. 9 liter hvis du skal ha "mye" bass ca. 15 for "normal" bass og ca. 43 hvis du er "lydentusiast" Vet Bassworks lager kasser for de basserene... både med og uten bassreflex(anbefaler med) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå