kilogram Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Kaspersky sikkerhetspakke Vi fikk nylig tak i programmene Kaspersky Anti-Virus og Anti-Hacker, som er to av de mindre omtalte sikkerhetsprogrammene på dagens marked. Les artikkelen her Lenke til kommentar
G Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Spennende produkt. Kommer dere til å teste AntiVir også? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Da fikk jeg bekreftet at kasperspy er så bra som jeg trodde. Flott test!! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Bra test. Men jeg har aldri hatt problemer med pakkede filer! Funker flott som fjell her! Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Hvordan vil dere si at Kaspersky er i forhold til NOD32? Har selv brukt NAV frem til slutten av 2003, og jeg har brukt og elsket NOD32 i snart 1år, men er åpen for andre, hvis de da er bedre. Endret 5. oktober 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Raper Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Lurer på om jeg skal prøve Anti hacker hvis den fungerer med SP2. Bruker nå 4.5 av Zonealarm pro og tør ikke å oppgradere til nyere versjon grunnet alle problemene folk har nå med Zonealarm 5.0 Og Zonealarm som har oppført seg perfekt til 5.0 versjonen kom ut. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Lurer på om jeg skal prøve Anti hacker hvis den fungerer med SP2.Bruker nå 4.5 av Zonealarm pro og tør ikke å oppgradere til nyere versjon grunnet alle problemene folk har nå med Zonealarm 5.0 Og Zonealarm som har oppført seg perfekt til 5.0 versjonen kom ut. Hvilke problemer? Har aldri hatt problemer med ZoneAlarm her, og har installert det på ørten maskiner. Det skal veldig mye til for meg å bytte ut denne, bruker gratis-versjonen. Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har brukt Antivirusen deres siden tidlig sommer, og må si meg veldig fornøyd. De tar et enormt stort antall troyanere. Spesielt når man surfer på sider som hackere liker, da kommer det gjerne ett pop up vindu som sier en troyaner er på vei inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå