Gå til innhold

Beholde nicket på mIrc/Irc. $Stealnick

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Tja... Du kan jo f.eks sette opp en timer for det, hvis du er online (uten BNC) på IRC hele tiden.

"/timer 0 300 /nick <nicket du vil ha>"

Eller, hvis du er på samme kanal som han/hun som har nicket ditt;

on *:quit:{ if ($nick == <nicket du vil ha>) { /nick <nicket du vil ha> } }

Finnes sikkert en lettere måte, men får ikke sjekka det nå, siden mIRC klikker PCen på skolen her, så jeg må sitte på stygg Javaclient. :S

Lenke til kommentar
men uansett om jeg har slått notify til on så vil ingen av scriptene fungere... har aldri fått script til å reagere på unotify..

fatter ikke noe som helst her.. :/

det er ikke noe galt med scriptet, hva mener du med at du har slått notify til on?

Lenke til kommentar

Mange år siden jeg brukte IRC skikkelig nå, men eneste måten er å få disconnecta den andre brukeren og rappe nicket. Har virkelig ikke EFnet ENDA fått en nickbot? Trist. De fleste andre nettverk har jo en bot man kan sende melding til som kobler nicket opp mot id'n din i irc-programmet (sier ikke mIRC for det brukte aldri jeg).

I gamledager var det hvertfall mye lettere å kvitte seg med folk på slemme måter..satt man på ei høvelig rask linje (ISDN!!!) kunne man spamfloode ved å sende masse /msg med masse heavy farger i, helt til fyren ble flooda bort. Men i 50% av forsøkene ble man flooda av selv istedet..hehe. Good ole days..Nå har jo alle ADSL så da er vel det ganske dødfødt.

Lenke til kommentar

En gang mitt nick ble stjålet fikk jeg lånt en dønn stabil og nogenlunde rask eggdrop-bot hos en venn av meg. Fikk det tilbake bare et par millisekunder etter han som hadde tatt det disconnecta. :)

Finnes også en del lugubre metoder, men de anbefales ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...