Positive Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hei! jeg bare lurer på om det er laget spill som virkelig utnytter den grafiske ytelsen til nokia 6600? Den inneholder jo den nye java standarden, skullo jo tro at det ble laget spill som virkelig vise dette. Noen som har prøvd noen skikkelige råtass spill? Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Er ikke noe grafisk sensasjonelt med 'den nye java-standarden', MIDP2.0. 6600 støtter jo ikke java 3D-grafikk engang Telenor har mye bra spill på WAP-sidene sine, du finner sikkert noe du liker der Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Se på handango.com, her finner du sikkert noen morsommet symbian spil som du vil like Ps: Denne tråden hører hjemme under Programmer, spill og OS kategorien Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jegg har prøvd "Fatal Force" (bassert på ett data spill, tror jeg). Det var helt konge på min N6600!!! Annbefales! Det fikk utnyttet den store skjermen + at handlingen i spillet var god. I tillegg går det ann å spille 2-player via BT!!! Det har ikke jeg vært borti før. Noen flere som har prøvd dette spillet? Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Sjekk ut Sky Force. Du finner det på www.my-symbian.com. Absolutt verdt pengene spør du meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå