Skofus Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hallo. Før hadde jeg fill/bleed ventil. og da var det ikke noe problem å tømme vannkjølingssystemet. men nå har jeg ikke det lengere. nå har jeg bare en tank (noe som er bedre for da er det lettere å etterfylle). men hvordan tømmer man systemet fror vann uten fill/bleed ventil? har tenkt til å gjøre eheim mod, for pumpa mi bråker ganske bra for tia! på forhånd takk Magnus Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det jeg gjør er: Ta ut alt som heter strømtilførsel. Legg et håndkle eller papir under en nippel der det er god plass Ta ut slangen og la det renne i et kar/glass.. Om det blir litt søl, gjør ikke det noe. Bare pass på å tørk godt opp før du setter i strømmen igjen. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har du mulighet til å helle vannet ut av påfyllinga? Jeg skrur av lokke til påfylling og snur PC'n slik at mye av vannet renner ut. Deretter tar jeg av en slange på tanken, og snur PC'n igjen slik at resten renner over i ei flaske. XenZor Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Du kan jo kanskje prøve å blåse inn i den ene slangen for å få ut det siste, om det fungerer? Lenke til kommentar
Libbe Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg heller ut alt vannet som er i tanken ( og litt til ) trekker ut kablene på begge sider av tanken ( hvor det nå ikke er mer vann i toppen ) holder den ene kabelen ned i sluken mens jeg BLÅSER inn i den andre... aka "OLSENBANDENMETODEN" som en kompis kaller den etterpå kobler jeg sammen og slenger i vann i tanken igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå