NoMoreNoise Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Nå har jeg etter mye frem og tilbake kommet frem til et oppsett som jeg tror skal funke til familiens bruk og alikevel være stille. Kunne derimot trenge litt input fra dere her. PC'en (AMD basert) skal ikke klokkes og brukes til allslags (surfing, spilling, 2D fotoredigering etc.). Det overordnede mål er alikevel at den skal være stille..... Kabinett: Fong Kai FK330 Sjekk testen på SPCR! Men hvor får jeg kjøpt det i Norge ? PSU: Enermax 370W Noisetaker Hovedkort: Asus K8N-E Deluxe CPU: AMD Athlon 64 3000+ Minne: Corsair Value S PC3200 1GB Kit med to 512MB Harddisk: Samsung Spinpoint P80 160GB Socket 754 Optisk: Nec ND 3500 Grafikkort: Enten Geforce 6800 LE (med Arctic Cooling VGA Silencer) eller Sapphire Radeon 9600XT Ultimate (vifteløst). Hva tror dere ? Ja det var vel det hele, hva tror dere. Finnes det kompabilitets problemer her ? Hva kan jeg ellers gjøre for å få maskinen mer lydløs (utenom dempematter da), føler at komponentene som er valgt vil gjøre det hele ganske stille..... Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Viss dei skal kunn bruke ein pc til å surfe vitsen med å lege så masse peng i deT? Lenke til kommentar
NoMoreNoise Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Viss dei skal kunn bruke ein pc til å surfe vitsen med å lege så masse peng i deT? Den skal jo brukes til litt spilling da, samt noe foto og videoredigering..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå