Gå til innhold

Ingen tilgjengelige i dag. Komplett.no ?

Anbefalte innlegg

Hva betyr egentlig

Lagerstatus: Ingen tilgjengelige i dag. 95 stk 2004-11-01 (Ikke på lager. Ubekreftet) ???

Bestillte MSI GeForce 6800GT 256MB GDDR3 AGP, NX6800GT-TD256, DVI/TV-Out, Retail for 6 dager siden, Pga det.

Vet at ubekreftet vil si at de ikke er 100% men vil man ikke da den : 2004-11-01 finne ut en nermere dato på når varen kommer ? Eller vil ikke dette bli oppdatert før varen faktisk er på lager ? Hvordan funker egentlig " Ikke på lager . Ubekreftet" ?

5 dager har ikke vert så lenge å vente, men vil ha et skjermkort å leke med nå :cry: ( pluss at jeg bestillte et par andre ting med den bestillinga ;) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

95 stk 2004-11-01 (Ikke på lager. Ubekreftet)

Vil si at de har bestillt bestillt x antall, 95 av dem er ikke forhåndsbestillt.

De gjetter på at de får dem inn 01. november 2004, men de har egentlig ingen anelse, de har ikke fått noen bekreftelse på leveringsdato fra leverandør.

De pleier å oppdatere ubekreftet datoer, gjerne ved å dytte den lengre fram i tid. Når de har fått en leveringsbekreftelse fra leverandør endrer de det til "bekreftet xyz dato". Denne datoen er gjerne senere enn ubekreftet datoen.

ERGO: ikke bestill varer som står med ubekreftet dato, du kan ende opp med å vente i månedsvis, prisene kan falle osv osv osv... Dessuten kan det hende leverandøren ikke kan levere allikevel og da får du jo ikke noen vare og har ventet forgjeves (dette skjer på varer som er på vei ut av markedet, ikke på vei inn)

Lenke til kommentar

Takk for svare ! Da har jeg bare vert veldig heldig de andre gangene... Hender jeg bestiller med ubekreftet dato , men har alltid kommet inn til den datoen.

Det som er teit er at komplett har ikke noe " bytt ut vare" eller "slett enkelt vare" i konto systemet.. Og jeg bestillte 3 stk WD disker som var på Ukenstilbud. Jeg har jo ikke lyst til å slette hele orderen, for da ender jeg vell opp med å betale full pris på diskene vis jeg bestiller på nytt :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...