Full Metal Jacket Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 nei ser ikke noe annet en "tom`s hardware " logoen Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Ikke nye kasser, men mye skitugly i ModdersHQ's konkurranse. jeg har nr 2 der. faktisk ganske rått. ganske bra også. lett. Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Fur : ja nå ser jeg det ... (Desverre! ) Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Fur: Det er det styggeste jeg har sett på lenge Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Kan min 486-maskin kvalifisere seg? Endret 23. oktober 2004 av CMOTDibbler Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Alle kabinetter som er VELDIG "enkle" som f.eks.: http://www.psdata.no/pic/F99346.jpg ER ikke noe pene (syntes ihvertfall jeg) de er altfor enkle! Kabinetter med VELDIG mye detaljer som f.eks: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301823&cks=PRL ER ikke noe pene Lian Li, Thermaltake, Cooler Master, Chieftec Kabinettene osv. er definitivt verdt pengene med tanke på utseendet, spør du meg er det ingenting og si på utseendet dems! Ikke det at alle Kabinettene dems er like flotte, men de er da søren meg heller ikke STYGGE! et kabinett som er stygt ser jo ut som er bomba horehus og det er det ingen av dem over som ser ut som. Endret 23. oktober 2004 av Gundersen Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 dette er noe av det styggeste jeg har sett. passer til trebåten. hehe Fant det på E-bay Lenke til kommentar
Innos Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Dette thermaltake kabinettet mangler jo bare horer pimp og at det står Horehus der det står thermaltake. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 utrolig at det er laget så mange stygge kabinetter, og det som er enda mer utrolig er at det er folk som kjøper dem Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Alle kabinetter som er VELDIG "enkle" som f.eks.: http://www.psdata.no/pic/F99346.jpg ER ikke noe pene (syntes ihvertfall jeg) de er altfor enkle! Kabinetter med VELDIG mye detaljer som f.eks: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301823&cks=PRL ER ikke noe pene Lian Li, Thermaltake, Cooler Master, Chieftec Kabinettene osv. er definitivt verdt pengene med tanke på utseendet, spør du meg er det ingenting og si på utseendet dems! Ikke det at alle Kabinettene dems er like flotte, men de er da søren meg heller ikke STYGGE! et kabinett som er stygt ser jo ut som er bomba horehus og det er det ingen av dem over som ser ut som. Helt enig , godt at ikke alle er CS-fjortiser på dette forumet Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) dette er noe av det styggeste jeg har sett. passer til trebåten. hehe Fant det på E-bay syntes at kabinettet seg selv var litt stygt med drit bra tre-mod må jeg si Kan min 486-maskin kvalifisere seg? er det en skoeske? Endret 23. oktober 2004 av Fur Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Tror jeg skal gjøre dette enkelt, mitt kabinett er styggere enn alle deres, i allefall til om noen måneder. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Hmm, kansje en ide å bytte ut det bildet med en URL... 1,6 MB stort bilde er litt mye for modemfolk... og kompresjon er tillatt det også, vet du Endret 23. oktober 2004 av bK_Coder Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hmm, kansje en ide å bytte ut det bildet med en URL... 1,6 MB stort bilde er litt mye for modemfolk... og kompresjon er tillatt det også, vet du trenger vel ikke laste hele bildet når det er vedlagt? PS: har ikke noe program å forminske det i, siden pc er ødelagt, og jeg sitter på lappisen. Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121763&cks=PRL tett fett kabinett på styggesiden Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Liker verken dette her dette her eller dette her Synes ærlig talt alle tre er stygge som juling Endret 23. oktober 2004 av Icedude Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Liker verken dette herdette her eller dette her Synes ærlig talt alle tre er stygge som juling alle di er fæle ja,,, hvertfall det første... det er ikke på grunn av merket bare for å ha sagt det... men jeg syntes at de ser helt j**** ut... Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 ingenting slår de gde gamle HP kabinettene...de går og blå Lenke til kommentar
Innos Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg følte meg truffen der ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå