kazaa Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Thermaltake Xaser-serien. Hadde tenkt til å nevne de, men jeg var redd for at noen skulle bli fornermet koster jo sinnsykt.. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Kan vi ikke bare si at alle kabinetter er stygge? Tja. Du har jo faktisk rett til en viss grad Dette er ikke så ille da. Skjuler alt det stygge på en god måte Microplex Våger du å kalle det kabinettet stygt? Det er jo dritdigg. Har et sort selv... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fzIYXMah Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Dette var jo bare tøft! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Dette var jo bare tøft! tøft og tøft.. litt luftig kanskje ? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 kan ikke sånt smelte? Det jeg lurer på om, er luftemulighetene i den klumpen der... sikkert ikke sånn på komponentene... Det er nok et rundt'' kabbinett under der Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Har ikke link til det men jeg så et bilde i et blad for ikke lenge siden et disney kabinett, skjerm, skriver, mus og tastatur. Kem som vill ha noen sånt viss man ikke er 7-8 år og har alt til data, men vet ikke om det er mange som har det Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 nei huff og huff http://www.casejunkiez.com/galleria/gallery1.shtml Dr.ido sitt kabinett er ikke akkurat på min ønskeliste Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 nei huff og huff http://www.casejunkiez.com/galleria/gallery1.shtml Dr.ido sitt kabinett er ikke akkurat på min ønskeliste Hehe det artie med hannes kabinett er jo at han har stappa dem med vifte. :!: Kjønner ikke helt vitsen md det Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 nei huff og huff http://www.casejunkiez.com/galleria/gallery1.shtml Dr.ido sitt kabinett er ikke akkurat på min ønskeliste Hehe det artie med hannes kabinett er jo at han har stappa dem med vifte. :!: Kjønner ikke helt vitsen md det så på alle kæbbisene .. noen var fete.. men ja ,. ville ikke akkurat foretrekke å ha pcn i et sånt ting hva det nå er Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 nei huff og huff http://www.casejunkiez.com/galleria/gallery1.shtml Dr.ido sitt kabinett er ikke akkurat på min ønskeliste Sir oinksalot eller va no han kalte seg hadde tøft plexi løsning. lure på om jeg skal ha sånn når jeg skal modde mitt Noem som vet vor han har fått tak i det? Lenke til kommentar
moddy Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kan vi ikke bare si at alle kabinetter er stygge? Tja. Du har jo faktisk rett til en viss grad Dette er ikke så ille da. Skjuler alt det stygge på en god måte Microplex Våger du å kalle det kabinettet stygt? Det er jo dritdigg. Har et sort selv... Tvert imot, jeg kaller det kabinettet "noe av det lekreste". (Jeg har det i "vanlig" alu. ) Jeg kunne ikke la det stå uimotsagt at alle kabinetter i grunnen er stygge. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kan vi ikke bare si at alle kabinetter er stygge? Tja. Du har jo faktisk rett til en viss grad Dette er ikke så ille da. Skjuler alt det stygge på en god måte Microplex Våger du å kalle det kabinettet stygt? Det er jo dritdigg. Har et sort selv... Tvert imot, jeg kaller det kabinettet "noe av det lekreste". (Jeg har det i "vanlig" alu. ) Jeg kunne ikke la det stå uimotsagt at alle kabinetter i grunnen er stygge. Enig, det er kanskje det peneste ferdig kabinettet jeg har sett. Skamlekkert. Rett og slett frekt! Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg er så enig, så enig. ingen katodejuggel Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Første kabinettet jeg kjøptet var "Pingvinen" Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Første kabinettet jeg kjøptet var "Pingvinen" Den er lei. Har ikke noe mer å si Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 hvor er det dere får disse drit stygge bildene fra egentlig ? Noen av dem ser så jævlig ut, at det går an ass heh.. Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Dette var jo bare tøft! Heter kabinettet Joika Kassa eller noe? Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 dette er bare tull! folk har jo forskjellig smak. har sett en del av di kabinetta og en del ser stupid ut på bilde men er ganske okey i virkeligheten Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 dette er bare tull! folk har jo forskjellig smak. har sett en del av di kabinetta og en del ser stupid ut på bilde men er ganske okey i virkeligheten Som feks Raidmax. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 dette er bare tull! folk har jo forskjellig smak. har sett en del av di kabinetta og en del ser stupid ut på bilde men er ganske okey i virkeligheten Veldig sant, men vi skal jo bare poste de kabinettene vi syns er stygge. F.eks. jeg har bare postet de kabinettene jeg syns er stygge. Det er selvfølgelig en smaksak men man poster de man ikke liker. Jeg syns noen av de ser helt grei ut, og noen mener jo at chieftec er stygge. Men det får være vedkommendes mening. Andre trenger ikke være enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå