sdasdsad Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 enda mer microplex juggel http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCXWAR1RE Whattafack, ser ut som den har blinklys på sidenene.. Denne er stygg: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=32241 jau, det har du så rett i Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 enda mer microplex juggel http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCXWAR1RE Whattafack, ser ut som den har blinklys på sidenene.. Denne er stygg: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=32241 jau, det har du så rett i har et sånt kabinett jeg men det er sølv der det er rødt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 [opinion] Det er utrolig mange stygge kabinetter der ute:P Det er bedre å heller ha en litt mer anonym kasse isteden for noe som ser ut som kommer rett ifra en strippebule i polen... [/ my opininon] Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Synes gamle "hudfargede" kabinetter, hvis eiere prøver å få til å se "kule" ut er j***g stygt! Et engelsk ordtak sier: "U can't polish a turd" ... Her er et par eksempler: K Lenke til kommentar
jingt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 [opinion] Det er utrolig mange stygge kabinetter der ute:P Det er bedre å heller ha en litt mer anonym kasse isteden for noe som ser ut som kommer rett ifra en strippebule i polen... [/ my opininon] takk. jeg har et beige kabinett Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hva sier dere til denne? Dette er en kamerats pc... Kjøling er kjekke greier.... Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hva sier dere til denne? Dette er en kamerats pc... Kjøling er kjekke greier.... :!: LOL BiGtImE :!: Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 BEST OF THE BEST!!!! Denne her tar vel kaka av kaka Lenke til kommentar
notorled Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 BEST OF THE BEST!!!! Denne her tar vel kaka av kaka Hvor er hovedkortet? :!: Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 BEST OF THE BEST!!!! Denne her tar vel kaka av kaka må jo bli extremt varmt det der Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Hmmm tro om vannkjøling kunne hjelpt?? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Allt som har mer Raidmax, thermaltake, osv. Styggeste av dem alle er nok thermaltake kabinettene.. Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Tenkte jeg skulle bare nevne at dette kabinettet er dritvilt, før noen sier det motsatte. Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 dritvilt? håper det er en negativ forklaring forferdelig farge spør du meg.. nei det der er dritstygt Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Våger å påstå at dette er en god kandidat til denne tråden: STYGT Lenke til kommentar
moddy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Kan vi ikke bare si at alle kabinetter er stygge? Tja. Du har jo faktisk rett til en viss grad Dette er ikke så ille da. Skjuler alt det stygge på en god måte Microplex Lenke til kommentar
zebe Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det finnes vel ikke ét eneste kabinett som er fint da? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Thermaltake Xaser-serien. Endret 9. oktober 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Tenkte jeg skulle bare nevne at dette kabinettet er dritvilt, før noen sier det motsatte. Det motsatte har allerede blitt sagt, av meg Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hva sier dere til denne? Dette er en kamerats pc... Kjøling er kjekke greier.... hahahahahahaha, den passer til å ligge gjømt inne i et skrott, men vifte styringa burde han ta ut først å sette det inn i en pc som passer til vifte styringa. Men takk for en god latter på en hellers trasi kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå