Kenneth Solfjeld Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 detteher er jævelig... så jævelig at det nesten er tøft Psykedelia! Lenke til kommentar
Slettebø Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Dette er det desidert støggeste kabinette. Men vi er alle enige om at det er microplex som har det styggeste av det stygge innen kabinett. www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?grp=3000&toc=3058 Endret 6. oktober 2004 av Slettebø Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Her har dere en ny "fin" kandidat synes dette kabinette egentlig var tøff med vifta i front. Endret 7. oktober 2004 av xanth0s Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Tuller du nå? En jet motor? Det er nå litt harry er ikke det? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Tuller du nå? En jet motor? Det er nå litt harry er ikke det? Tja. Nå blinker jo fronten på kabinettet ditt når pcen er slått på Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Dette er enda værre Microplex avbestilte akkurat noe nå :!: Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Pingvinen og katten er de verste... Lenke til kommentar
epinosa Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Raidmax Oh my god! Synes ikke det var noe ille jeg.. Hver sin smak Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Synes ikke det var noe ille jeg.. Hver sin smak vel, som noen sier; "Smaken er som baken- den er delt" Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Raidmax Oh my god! Synes ikke det var noe ille jeg.. Hver sin smak har vert kult med svart eller blå farge. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Raidmax Oh my god! Synes ikke det var noe ille jeg.. Hver sin smak har vert kult med svart eller blå farge. den grønn fargen var fææææl Endret 7. oktober 2004 av Fur Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fzIYXMah Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ikke nye kasser, men mye skitugly i ModdersHQ's konkurranse. det her var på 1 plass.. det verste er kanskje at jeg syns det var litt kult... hadde man bare fjernet føttene hvertfall.. huff, hva er det som skjer med meg..! Ups... jeg har vist 2. plassen på Ugliest lista Jeg tror egentlig at dette var førstepremien til den som hadde det styggeste kabinettet. Mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) trenger jeg si noe mer? er vel ikke mye av det kabinettet igjen Ja den teipen var drit stygg .. nei ALT , huffameg.. Endret 7. oktober 2004 av Fur Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Helt klart, chieftec dragon er Grelt med stor G. Det er noe med det som ikke stemmer helt. spesielt fronten nederst.. *grøss* Kabinettene til sunbeam som er sånn gjennomsiktige er ikke akkurat pene de heller.. En venn av meg har det "blåe", putta oppi med 5 vifter eller no(4 forskjellige farger på hver vifte; rød, grønn, orange, blå EUGH) utenpå er det jo selvfølgelig "cs griller" (cs er et meget overvurdert spill) noen stygge katoder som ligger strødd rundt der, en sånn neon wire i en stor kladas (!) og til slutt en QTEC 550W som visstnok kjører drit bra, like bra som en enermax sier han, Ye right... Han påstod også at han kom til å vinne f.eks Globelan sin greie om feteste kabinett, da har man store ambisjoner ass! Lenke til kommentar
zebe Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Kan vi ikke bare si at alle kabinetter er stygge? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Kan vi ikke bare si at alle kabinetter er stygge? Tja. Du har jo faktisk rett til en viss grad Lenke til kommentar
AX_ Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg tror egentlig at dette var førstepremien til den som hadde det styggeste kabinettet. Mulig jeg tar feil. Tror egentlig du har rett. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 trenger jeg si noe mer? er vel ikke mye av det kabinettet igjen Ja den teipen var drit stygg .. nei ALT , huffameg.. FY FAEN SÅ JÆVLIG DEN TOK KAKA. Sunbeam ruler da kabbinetene er kule. (noen ihvertfall) Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Setter slutt for sitatet over, men er svært enig! Dette stiller kanskje i en egen klasse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå