phax Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ikke nye kasser, men mye skitugly i ModdersHQ's konkurranse. det her var på 1 plass.. det verste er kanskje at jeg syns det var litt kult... hadde man bare fjernet føttene hvertfall.. huff, hva er det som skjer med meg..! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Må si meg enig, den vifta i fronten var litt kul(litt) og den på siden og. Men føttene var litt ...ufine, så ville jeg kanskje ha modda fronten litt også(det som er over vifta var litt kjedelig) Lenke til kommentar
glenruben Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Raidmax det var da ikke SÅ ille?? Man har da sett værre. Alienware, for eksempel, er ikke så fine at det gjør noe... fant ikke noe bra bilde, men som sagt. de er ikke finest... Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 No offense øyvind, men jeg synes ditt nye Lian Li ser litt..."wtf?"-utIkke er det fint, og jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hva som er galt med det(noe er det). Men jeg hadde forståelsen av at det var et server-kabinett...eller ? Synes seriøst det er et av de flotteste jeg har sett. Engelt og greit, stilrent. Men etter å ha lest anmeldelsen av det, ville jeg aldri ha kjøpt det Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ikke nye kasser, men mye skitugly i ModdersHQ's konkurranse. det her var på 1 plass.. det verste er kanskje at jeg syns det var litt kult... hadde man bare fjernet føttene hvertfall.. huff, hva er det som skjer med meg..! Enig, synd den der var ganske fin selv, med tanke på at den er selvlagd Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Ikke nye kasser, men mye skitugly i ModdersHQ's konkurranse. det her var på 1 plass.. det verste er kanskje at jeg syns det var litt kult... hadde man bare fjernet føttene hvertfall.. huff, hva er det som skjer med meg..! Enig, synd den der var ganske fin selv, med tanke på at den er selvlagd Syns ikke det er hverken tøft fint eller stygt.. Men ettersom jeg kunne se så var det vel så å si det eneste kabinettet som var moddet med viten og ikke forfall Lenke til kommentar
shebban Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Til meg ser det ut som om at han har brukt stempler til en motor som bein.. synes det var litt orginalt jeg.. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det der er premien til den som måtte ha det styggeste da. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Raidmax Oh my god! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Her har dere en ny "fin" kandidat Endret 6. oktober 2004 av MacManus Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Forresten, her er enda en. Glemte den i sted. Dette ser jo ut som et lekebutikk kabinett. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Ikke nye kasser, men mye skitugly i ModdersHQ's konkurranse. mye å bli av her ja Endret 6. oktober 2004 av Goodall Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Her har dere en ny "fin" kandidat En kamerat av meg har den der i hvit. Kan ikke akkurat si den er vakker. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det der er premien til den som måtte ha det styggeste da. ahh.. ok! skummet litt for fort gjennom den siden.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Chieftec dragon bigtower Trenger jeg si mer? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Trenger jeg si mer? Ja. Har du noen begrunnelse? Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ikke nye kasser, men mye skitugly i ModdersHQ's konkurranse. det her var på 1 plass.. det verste er kanskje at jeg syns det var litt kult... hadde man bare fjernet føttene hvertfall.. huff, hva er det som skjer med meg..! Ups... jeg har vist 2. plassen på Ugliest lista Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det meste av ferdigmodda kabinetter ser jævelig ut. Thermaltake, Raidmax osv. Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 mye "go greier" her må jeg si. hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå