Islanbadsj Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) dobbelpost Endret 5. mars 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) LOL!!! Det er det styggeste hjemmelagde kabinettet (viss det er ett kabinett, eller kan kallest det) jeg har sett. Håper ikke jeg såret noen nå. Endret 6. mars 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 LOL!!!Det er det styggeste hjemmelagde kabinettet (viss det er ett kabinett, eller kan kallest det) jeg har sett. Håper ikke jeg såret noen nå. Tror jeg ikke han vant jo et nytt kabinette som lucy looser. http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=6694&side=6 Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Offtopic: Så på den forrige siden der det stod hvem som hadde raskest pc, lurer på hvem det var snekker'n? Ontopic: Hadde jeg fått ett antec super lan boy for å tape tror jeg jeg også hadde prøvd meg i en slik konkuranse. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ikke nye kasser, men mye skitugly i ModdersHQ's konkurranse. det her var på 1 plass.. det verste er kanskje at jeg syns det var litt kult... hadde man bare fjernet føttene hvertfall.. huff, hva er det som skjer med meg..! Hehe...føttene er moped stempler eller noe.... Lenke til kommentar
DreamTheater Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 DETTE KABINETTET HER ER DIREKTE N-A-S-T-Y! Dette kabinette må ha vært det værste jeg noen gang har sett.. Jeg har seriøst aldri sett noe værre en det kabinette. :!: Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hehe...føttene er moped stempler eller noe.... Nope, er tre stempel ringer...er nok en bil Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Ikke nye kasser, men mye skitugly i ModdersHQ's konkurranse. det her var på 1 plass.. det verste er kanskje at jeg syns det var litt kult... hadde man bare fjernet føttene hvertfall.. huff, hva er det som skjer med meg..! Hehe...føttene er moped stempler eller noe.... Det var førstepremien tror jeg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Dobbeltpost.. Endret 7. mars 2005 av brainbug90 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PIPENG Pingvinen er VERST!! *grøsse* .. Det er en skam for alle LINUX-fanatikere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå