frentix Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 La det være sagt , jeg har ingenting imot ferdigmodda kabinett sjenerelt. Men det får være grenser på overdrivelse på enkelte kabinett Noen liker det tydeligvis , og det er greit for meg , men det verste jeg vet når jeg er på lan osv , er å bli distrahert av sidemannens lysshow med plasmakuler , sterke leds og katoder stikkende ut i alle herrens ender av kabinettet. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Noen som har sett de nye på microplex? de er jo råe da! Lenke til kommentar
dmx Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Noen som har sett de nye på microplex? de er jo råe da! de var ikke stygge.. men svarte var ganske "fett" men likte ikke så godt den røde.. Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Hmm... Mye forferdelige kabinetter her, ja! Skjønner ikka at de kan selge sånn dritt! Sikkert en del n00bz som kjøper de, ta heller å mal kabinnetet ditt blått, sånn som jeg gjorde med mitt gamle Cinet kabinett... Det er jo morsommere å modde selv, og det blir stiligere!! Eksempel: -Ta et kabinett -Mal det i en syk farge -Skjær et høl, dremelen er din beste venn! -Sett i et glass -Kjøp en grønn lyspære på lampehuset ...og vips så har du et forferdelig stygt kabinett, som i tillegg er brannfarlig og knuselig...! Neida, jeg bare prøver å si: Bruk pengene på kraftigere komponenter istedenfor at den skal se ut som et glorete horehus! Endret 4. mars 2005 av Økonom Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Dette er enda værre Microplex avbestilte akkurat noe nå vel.. det blir litt for dumt å avbestille noe bare fordi en med høy innleggs rate på ok.no syns det er stygt? Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Dette derimot, er stil http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6277B Lenke til kommentar
RB Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Blir nesten litt skremt av å se hvor stygge kabinetter det er mulig å lage... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 meget stygt kabinett som sikkert er nevnt før Lenke til kommentar
gorber Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Dette derimot, er stil http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6277B Og koster faktisk 1800 flis! 4-5nye spill, et ganske godt skjermkort, 69 grandiosaer, masse ram og for oss som er gamle nok; over 170 små Tuborg. Vet hva jeg velger i alle fall. Lenke til kommentar
eXoTiCx Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 DETTE KABINETTET HER ER DIREKTE N-A-S-T-Y! Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Dette derimot, er stil http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6277B Og koster faktisk 1800 flis! 4-5nye spill, et ganske godt skjermkort, 69 grandiosaer, masse ram og for oss som er gamle nok; over 170 små Tuborg. Vet hva jeg velger i alle fall. Jada, men man må betale for og ta seg ut Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Dette kabinettet er drit stygt. dette og er drit stygt dette og var stygt dette er nokk det styggeste kabinettet som finnes. Endret 5. mars 2005 av jossimd Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Dette kabinettet her er direkte n-a-s-t-y! Det var så stygt at det var tøft :!: Endret 5. mars 2005 av TheDarkListener Lenke til kommentar
audhage Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Dette kabinettet her er direkte n-a-s-t-y! Det var så stygt at det var tøft :!: NEI Lenke til kommentar
knutby Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 DETTE KABINETTET HER ER DIREKTE N-A-S-T-Y! OMG!! mulig sier jeg.. den tar kaka, værste jeg har sett! Lenke til kommentar
minotir Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Mitt er jo "fint" da.(neida) hihi Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Mitt er jo "fint" da.(neida) hihi Hva har innsiden av et kabinett med saken og gjør? nesten alle er jo fine inni. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Alle av de så kalte "ferdig styla" er stygge. Bare ved tanken på at man er så lat og ikke gidder å ta fatt i saga selv. Kabinett som er hjemme mekka blir unike og får en egen sjel... Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 DETTE KABINETTET HER ER DIREKTE N-A-S-T-Y! damn, den var ugly.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå