TT88 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 sånn hjerne vil jeg ha!! Tror det blir litt vanskelig å oppgradere dette systemet. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Bilde taler det bilde har blitt postet før.. se igjennom Se igjenom 10 sider pga et stygt kabinett? ja? hva er vitsen med å poste samme bilde flere ganger Lenke til kommentar
frentix Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Det blomster kabinettet hadde jo vært fint for en gammel dame som kanskje også har en rosemalt ford fiesta i garasjen. De Diabolic kabissene er grufulle , samme med de gjennomsiktige lysshow kabbisene fra sunbeam. Men de diverse hjemmelaga kabinette tar da også kaka Nei takke seg til et stilrent lian li , Cm stacker , eller til og med de gamle chieftec dragon bigtowerene., og til deg som sa noe stygt om de , Håper du har et uhell og dodraugen tar deg. :!: Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Stilrent er best, resten er bare juletre... Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Hva synes dere om mitt kabinett da? Grunnen til jeg kjøpte det var at jeg fikk med 2 vifter og 400W Strømforsyning til dette kabinettet, til en pris av 700kroner......synes jeg var billig... Endret 2. november 2004 av vivastar Lenke til kommentar
exmx Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg vet ikke om en lignende tråd har gått før, håper den ikke er plassert helt håpløst heller. Men hva er det styggeste kabinettet du har sett? post bilde eller link pls. Jeg kan begynne med dette: http://www.hardware.no/print.php?artikkelid=7880 Det der var jo skamkult! lol Lenke til kommentar
exmx Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 detteher er jævelig... så jævelig at det nesten er tøft NESTEN? FUck yeah! Hvor får ma kjøpt det??!! Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hmm dette liker ikke jeg og mange andre Gamer kabinett er stygge, har faktisk et diabolic liggende i en skrap pc men bruker ikke det nå Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hmm dette liker ikke jeg og mange andre Gamer kabinett er stygge, har faktisk et diabolic liggende i en skrap pc men bruker ikke det nå Haha, jeg får virkelig grøssninger på ryggen når jeg ser de kabinettene ser FAKTA! Dette er en artig "thread", men mye av det samme går igjen hele tiden... Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 nei.....Tt Skull er fett...det er ålreit men den for*** fronten og det heslelige vinduet så. men ellers er det ålreit Lenke til kommentar
Even1 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hvile kabinetter har folk egentlig?? tror det er mange som har fått sitt opp her bl.a meg, har jo raidmax! grønt, kosta på fult av stæsj etterpå... var hvertfall billig da Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Hehe Jeg har vel mitt på det trygge med Lian Li pc75b. Men er desverre også eier av noe så stygt som Diabolic Edit: fjernet link for er ikke nødvendig og se pris liksom Endret 5. januar 2005 av Erik_s Lenke til kommentar
Acey Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg skjønner ikke helt dette her jeg. Syns Lian Li og liknende kabinetter ser utrolig kjedelige ut. Greit nok at noen av de ferdigmodda kabinettene ser litt "plastic fantastic" ut, men Thermaltake f.eks. syns jeg er helt rå! Virker som om folk liker å rakke ned på ferdigmodda kabinetter, men om folk hadde dem selv og de hadde sett nøyaktig maken ut, ja da hadde det vært det råeste kabinettet ever! Forstå det den som kan... Og forresten, jeg er ikke 14 år! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) .........., men om folk hadde dem selv og de hadde sett nøyaktig maken ut, ja da hadde det vært det råeste kabinettet ever! Tror ikke det De som rakker ned på ferdigmodkabinetter har vanligvis ikke et ferdigmodkabinett. Jeg liker egentlig vanligvis ikke ferdigmod, med Coolermaster Tsnumani er jo berre lækker Endret 5. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hva synes dere om mitt kabinett da? Grunnen til jeg kjøpte det var at jeg fikk med 2 vifter og 400W Strømforsyning til dette kabinettet, til en pris av 700kroner......synes jeg var billig... Synes faktisk kabinettet ditt var nokså stilig Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det var mye stygt her ja! Men jeg lurer på om det er flere enn bare meg som har lest seg VELDIG nervøst gjennom denne tråden! Lenke til kommentar
dibon Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 dette er Stygt! AMEN! Helt enig! dette er det verste jeg har sett.. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) dette kan vel hvere noe av det styggeste PS: vet det bare er sånn modde ting:P husker ikke navnet i farten.eneste kult er cola merket Endret 5. januar 2005 av Erik_s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå