Gå til innhold

Styggeste Kabinettet du har sett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blomster kabinettet hadde jo vært fint for en gammel dame som kanskje også har en rosemalt ford fiesta i garasjen.

De Diabolic kabissene er grufulle , samme med de gjennomsiktige lysshow kabbisene fra sunbeam.

Men de diverse hjemmelaga kabinette tar da også kaka :tease:

Nei takke seg til et stilrent lian li , Cm stacker , eller til og med de gamle chieftec dragon bigtowerene., og til deg som sa noe stygt om de , Håper du har et uhell og dodraugen tar deg. :!:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
hmm dette liker ikke jeg :roll: og mange andre Gamer kabinett er stygge, har faktisk et diabolic liggende i en skrap pc :blush: men bruker ikke det nå ;)

Haha, jeg får virkelig grøssninger på ryggen når jeg ser de kabinettene ser :p FAKTA!

Dette er en artig "thread", men mye av det samme går igjen hele tiden...

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt dette her jeg.

Syns Lian Li og liknende kabinetter ser utrolig kjedelige ut.

Greit nok at noen av de ferdigmodda kabinettene ser litt "plastic fantastic" ut, men Thermaltake f.eks. syns jeg er helt rå!

Virker som om folk liker å rakke ned på ferdigmodda kabinetter, men om folk hadde dem selv og de hadde sett nøyaktig maken ut, ja da hadde det vært det råeste kabinettet ever!

Forstå det den som kan...

Og forresten, jeg er ikke 14 år! ;)

Lenke til kommentar
.........., men om folk hadde dem selv og de hadde sett nøyaktig maken ut, ja da hadde det vært det råeste kabinettet ever!

Tror ikke det :no: De som rakker ned på ferdigmodkabinetter har vanligvis ikke et ferdigmodkabinett. Jeg liker egentlig vanligvis ikke ferdigmod, med Coolermaster Tsnumani er jo berre lækker :love:

Endret av illvit
Lenke til kommentar
Hva synes dere om mitt kabinett da? :p

Grunnen til jeg kjøpte det var at jeg fikk med 2 vifter og 400W Strømforsyning til dette kabinettet, til en pris av 700kroner......synes jeg var billig... ;)

Synes faktisk kabinettet ditt var nokså stilig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...