Gå til innhold

Styggeste Kabinettet du har sett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[quote name='baronKanon' date='05/10/2004 : 10:43'] Alle disse og lignende:
[url="http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=3058&GID=3000"]http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=3058&GID=3000[/url]

Data er til for å virke og ikke se ut som et pokkers tivoli! [/quote]
:hmm: Har du fått med deg meningen med livet eller..?
:hmm: Hvis ikke; Du skal bruke minst 1/3 av pengene du bruker til data på
:hmm: lys/vinduer/LED's og lignende..

Duuuuhhh!
Lenke til kommentar

Hadde et kabinett fra en 8088 fra tidlig på 80-tallet. Et SVÆRT desktop-kabinett som virkelig så gammelt ut! Med bare 5,25" plasser i front. (3,5" enheter var ekstremt sjeldne i den tida.) Det som var konge var at jeg en stund hadde en AMD K6 200MHz i det :) (På den tida da 233MHz var mye). Fikk en del oppmerksomhet på LAN med det.

 

Edit: Ligna på dette bare brunt (brunt, IKKE beige) istedenfor hvitt.

 

Edit2: Og mitt var like bredt men dobbelt så høyt, og 5,25 plassene var over hverandre, ikke på siden av hverandre.

 

Edit3: DETTE ligna mye mere.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar
Hadde et kabinett fra en 8088 fra tidlig på 80-tallet. Et SVÆRT desktop-kabinett som virkelig så gammelt ut! Med bare 5,25" plasser i front. (3,5" enheter var ekstremt sjeldne i den tida.) Det som var konge var at jeg en stund hadde en AMD K6 200MHz i det :) (På den tida da 233MHz var mye). Fikk en del oppmerksomhet på LAN med det.

 

Edit: Ligna på dette bare brunt (brunt, IKKE beige) istedenfor hvitt.

 

Edit2: Og mitt var like bredt men dobbelt så høyt, og 5,25 plassene var over hverandre, ikke på siden av hverandre.

 

Edit3: DETTE ligna mye mere.

syns ikke de var stygge. De var stilrene.

Endret av Fur
Lenke til kommentar
syns ikke de var stygge. De var stilrene.

Nå må du tenke på at det jeg egentlig mente var det kabinettet jeg hadde, og det var knall brunt, ikke beige som på bildet. Har søkt som en gal men finner ikke bilde i den fargen. Kanskje mulig at det bare var falma, men det var definitivt mye mørkere enn på bildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...