gjerms Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hei, har hatt en G556 i noen uker nå og den har funka fint. Men jeg flasha biosen på den , og den virket fint etter det, og i noen dager(fulgte forøvrig veiviseren her på forumet). Forigårs ville den ikke starta med en gang. Den grønne lampa til venstre for touchpaden lyste, og cdrom en starta, men ikke skjerm, og de blå lysnene i power knappene.-- Etter noen av og på skruinger, fikk jeg startet den. Og da virket den normal og fin på spill, og alt som var. Men i går fikk jeg ikke startet den, bare den grønne lampa som lyser og cdrom. Har fortsatt ikke fått liv i skjerm osv. Noen tips? reset knapp? eller noe? Lenke til kommentar
gjerms Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 må nok bare sende denne pcen tilbake for og få fiksa dette. Lenke til kommentar
Xaks Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Er det en G556E eller bare G556? Lenke til kommentar
gjerms Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Er det en G556E eller bare G556? g556E Lenke til kommentar
gjerms Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Tror det er bios som ikke starter eller har blitt fucka på en eller annen måte,,.. Går det ann og starte pcen via en cd eller lignende? cd spiller fungerer, men skjermen er svart. Lenke til kommentar
gjerms Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Er det noen måte og få tilbakestilt bios på? reseta pcen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå