Penance Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Vi har en hund som heter Garm. Rottweiler. Og så ønsker vi oss en kattepus, og den skal hete Selecta. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Katten heter Christian, og hunden Bastian (blanding av Dachs, og labrador.) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Har en kampfisk i en bolle, den heter Mjau. Endret 2. september 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Du kan pare en bulldog med en shitzu og kalle den Bullshit... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hund = Zappo Katter = Tarzan og Mia Navn på en av flere fisker = Gulli Ukjent vesen = Kenneth Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Hund: Enzo (Tibetansk spaniel) Død kanin: Trampe (dvergvedder) Død gullfisk: Alonso Endret 3. september 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Har en hund som heter chabina (døpt av mamma og søstersen ) jeg kaller hun bare lusa Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 remi, ohh wait, that's my brother... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Har en hund (bokser) som heter Kaos. Navnet er fortjent. <-- Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Katten vår heter Felix, eller nå er det vel strengt tatt mamma og pappas katt, men jeg teller'n litt som min allikevel. Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har ei katt som vi kaller for Kleo, eller Kleopatra. Skrives egentlig med C da. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har en katt som heter Nussi (oppkalt etter den bikkja i harry potter.. av en merkelig grunn..) Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Skal få meg en kneler snart og den skal hete Bob. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Første katte het Alkis, siden han vinglet så mye som liten. Etter han, fikk vi en jente som vi kalte Nemi siden hun var nesten helt svart. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Vi har ei bikkje som heter Frøya (riezenschnauzer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå