Purify Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Min særdeles søte hund heter Nora. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 En av dem ble også drept av onde mennesker som fortjener en grusom død Folk som dreper dyr er de verste drittene som finnes, de kan brenne i helvete i all evighet , det er egentlig de eneste folkene jeg ikke hadde hatt noe problem med å drepe Se her http://aftenbladet.no/nyheter/lokalt/artic...rticleID=212308 Sykt sier jeg bare Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Min katt heter Tarzan, også kalt Tarz, pjuskedusk og Pjusk..Han er så nervøs stakar...Han er en blanding av skogskatt og noe annet, men det synes ikke. Forrige katten het Benjamin, men han døde av nyresvikt for 4 år siden..Han ble bare 6 år.. Benjamin var en vanlig huskatt. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Se her http://aftenbladet.no/nyheter/lokalt/artic...rticleID=212308 Sykt sier jeg bare Å fy faen! Hadde jeg vært der, ja da hadde jeg seriøst drept hele hjengen med ei rusten te-skje Lenke til kommentar
nord Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 katten min het tassen, men så viste det seg at det var ei jente, så tassa@lille pus heter hun nå Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 En av dem ble også drept av onde mennesker som fortjener en grusom død Folk som dreper dyr er de verste drittene som finnes, de kan brenne i helvete i all evighet , det er egentlig de eneste folkene jeg ikke hadde hatt noe problem med å drepe Se her http://aftenbladet.no/nyheter/lokalt/artic...rticleID=212308 Sykt sier jeg bare HAHA :!: Veldig kult, men ganske slemt. Eg holdt på å dø av latter når eg kasta ei katte i ei elv for 2 veke siden. Va ikke rent kjedli heller når eg kjørte over piggsvinet for 2 dager siden. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Oi. Luni, du er jo bare en drittsekk, du. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 HAHA :!: Veldig kult, men ganske slemt. Eg holdt på å dø av latter når eg kasta ei katte i ei elv for 2 veke siden. Va ikke rent kjedli heller når eg kjørte over piggsvinet for 2 dager siden. du er syyyk! (?) Uansett dyret mitt heter rufus, han/hun er skilpadde(hvet ikke om det er en hun eller han, så fåreløpig så er det rufus^^) legger med bilde:) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Min jekla feite pus ved navn Grete ragnhild... har ikkje bilde Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Findus heter katten min, er en Russian Blue Er han ikke bare det søteste? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Det var rett og slett en NYDELIG kattepus, CS-M. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 min skjønne irsk setter heter Corax, men kalle han mest pølsa Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Pointer`n min Pointa. Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Har en nydelig pointertispe som heter Kela, og sønnen hennes som heter Scott. Svart og hvit da seff! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Oi. Luni, du er jo bare en drittsekk, du. Va riktignokk drita full når eg kasta katta i elva , men katta ville ikke slutta å følge ette meg Lenke til kommentar
likferd Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Oi. Luni, du er jo bare en drittsekk, du. Va riktignokk drita full når eg kasta katta i elva , men katta ville ikke slutta å følge ette meg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Kanskje den likte deg, HAR DU TENKT PÅ DET?!?!?!? Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 hva skjedde med katta da?? Er ikke noen unnskyldning at en er full, og at en katt følger etter deg. En hiver bare ikke en uskyldig katt i en elv! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Oi. Luni, du er jo bare en drittsekk, du. Va riktignokk drita full når eg kasta katta i elva , men katta ville ikke slutta å følge ette meg Oja, det var selvforsvar.. Skjønner. Drittsekk. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 har en hamster hjemme, vi ga den ett navn, men det er ingen som husker hva det var... så vi bruker det navnet min niese ga han, Pilla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå