Gå til innhold

Hva heter dyret ditt?

MrLuni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min katt heter Tarzan, også kalt Tarz, pjuskedusk og Pjusk..Han er så nervøs stakar...Han er en blanding av skogskatt og noe annet, men det synes ikke.

Forrige katten het Benjamin, men han døde av nyresvikt for 4 år siden..Han ble bare 6 år.. :no: Benjamin var en vanlig huskatt.

Lenke til kommentar
En av dem ble også drept av onde mennesker som fortjener en grusom død :realmad:

Folk som dreper dyr er de verste drittene som finnes, de kan brenne i helvete i all evighet , det er egentlig de eneste folkene jeg ikke hadde hatt noe problem med å drepe :thumbdown:

Se her http://aftenbladet.no/nyheter/lokalt/artic...rticleID=212308

Sykt sier jeg bare :(

HAHA :!: Veldig kult, men ganske slemt. Eg holdt på å dø av latter når eg kasta ei katte i ei elv for 2 veke siden. Va ikke rent kjedli heller når eg kjørte over piggsvinet for 2 dager siden. :devil:

Lenke til kommentar
HAHA :!: Veldig kult, men ganske slemt. Eg holdt på å dø av latter når eg kasta ei katte i ei elv for 2 veke siden. Va ikke rent kjedli heller når eg kjørte over piggsvinet for 2 dager siden. :devil:

du er syyyk! (:p?)

Uansett dyret mitt heter rufus, han/hun er skilpadde(hvet ikke om det er en hun eller han, så fåreløpig så er det rufus^^)

legger med bilde:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...