Dr.X Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 To Katter; Asterix & Obelix Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) er den ene bitteliten og den andre feit? En av dem ble også drept av onde mennesker som fortjener en grusom død Folk som dreper dyr er de verste drittene som finnes, de kan brenne i helvete i all evighet , det er egentlig de eneste folkene jeg ikke hadde hatt noe problem med å drepe hva med folk som dreper mennesker da? Endret 7. oktober 2004 av TLZ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 De er litt grusomme de og. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) TLZ: spørs hvilken grunn det er snakk om. Jeg for min del, synes dyr alltid er uskyldig. Jeg for min del har 3 katter(alle kastert\sterilisert) Sokrate (hunkatt, "skifta" kjønn ved jul en gang) Krøsus (feit basse...) Vita (Helt hvit, døv og litt rar..) Har sikkert et bilde av de på denne siden...er ikke helt sikker... Endret 8. oktober 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Folk som dreper dyr er de verste drittene som finnes, de kan brenne i helvete i all evighet , det er egentlig de eneste folkene jeg ikke hadde hatt noe problem med å drepe hva med folk som dreper mennesker da? Enig med Gandalf. Folk som dreper andre folk fortjener akkurat det samme. Men hvem faen henger (ja, etter strupen) ett uskyldig dyr fordi de ikke får lov til å ha ett selv, hu var 18 da tror jeg. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Marsvinet til familien heter 'Sniff'. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 To kaniner. En som heter Cornelius, og en som heter Sprocket. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 bikkja mi heter Fant. Det er en 6 år gammel stråhåret vorstehund (uttales fårster) dritkul bikkje Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Folk som dreper dyr er de verste drittene som finnes, de kan brenne i helvete i all evighet , det er egentlig de eneste folkene jeg ikke hadde hatt noe problem med å drepe hva med folk som dreper mennesker da? Enig med Gandalf. Folk som dreper andre folk fortjener akkurat det samme. Men hvem faen henger (ja, etter strupen) ett uskyldig dyr fordi de ikke får lov til å ha ett selv, hu var 18 da tror jeg. Ok... Er vel for det meste enig Hva med insekter da? Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg hadde en hamster som het bruno Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 wow, trodde det stod "hva heter reinsdyret ditt" Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 rød og hvit katt: simba. svart\hvit katt : hitler (på grunn av barten) svart\hvit\grå katt: lurifax. (avlivet nå ) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Andre katter vi har hatt: Rusken, Tot(t)il og Elvin (også kalt Greven) Sistenevnte hadde 70% nyresvikt og måtte avlives. Ble 10 år den gitt. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Marsvina mine het Missy og Lille My. Sjefs naar den l0per rundt mip-mip-mip-mip-mip... Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Katta mi heter Gråpus. Har vel hatt ham i snart 8 år.. Han lever ikke helt opp til navnet sitt siden han er brun med svarte striper, men men.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 wow, trodde det stod "hva heter reinsdyret ditt" :!: Joa....rudolf står ute. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Katten min heter Buster Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Min fremtidige hund (i januar 2005) skal hete brix Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Min koselige hund heter Aja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå