Stor Oddnoga Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hunden min heter Zenta. (Labrador) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 katta mi heter sussi. hu er 20 år gammel. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Bikkja mi heter Ben (Border Collie\Collie) Kattene hjemme hos mamma heter Pusekatten og Kattepusen. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hun heter Sofie, er kun er valp fortsatt da... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Katta: Kali (Norsk Huskatt\Siameser) Bikkja: Shadow (Groenendael) Tidligere katter har hett: Whisky, Trixie, Tsar, Sasha, Satsa, Lucifer, Brandelius og Drita (Kronisk diarè ) Har hatt mange flere, men husker ikke navnene Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Katta: Kali (Norsk Huskatt\Siameser)Bikkja: Shadow (Groenendael) Tidligere katter har hett: Whisky, Trixie, Tsar, Sasha, Satsa, Lucifer, Brandelius og Drita (Kronisk diarè ) Har hatt mange flere, men husker ikke navnene Høyt forbruk? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har bare hybel/kabinett kaniner jeg... Teller det hvis jeg gir dem navn? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 spretton! Katt. populært kalt: Pus, ooh! Kætmå!, påsan, Dårrån, Fænk... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Høyt forbruk? Næh, det er iløpet av 20 år da, og flere av de ble gitt bort. En av dem ble også drept av onde mennesker som fortjener en grusom død Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 bikkja mi heter Quincy. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Kosevofsen min heter Santoz også kjent som "Kutt ut", "NEI" , "gi deg" , "SLIPP!!" og "kosevofsen min" Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har en kattunge som heter Tuttelutten. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har 3 dyr (katter) som heter: Zilla (aner ikke hvorfor), Lillepus og Dyret. Oppfinsomme her i huset. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Rusken=katten vår Som forøvrig nettopp bæsjet i sengen her oppe på datarommet... Flaks for den at den ikke bæsjet på rommet mitt... Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 mons og mira heter marsvina mine! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Vi hadde en rottweiler som het Rebel, men nå har vi en katt som heter Zeus (aka katarr) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Katt=Pus, forkortelse for Pusi Tasselabb Dahl. Fugl 1=Pia. Fugl 2=Flakse. Fugl 3=Marri. Tar ikke med grisene som er i familien... Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 marsvine mitt heter punky Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hadde to katter som heter Casper og lasse Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 En av dem ble også drept av onde mennesker som fortjener en grusom død Folk som dreper dyr er de verste drittene som finnes, de kan brenne i helvete i all evighet , det er egentlig de eneste folkene jeg ikke hadde hatt noe problem med å drepe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå