Algron Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har en hund som heter Tiril (Engelsk Springer Spaniel) :!: Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Katten til storebroren min heter "Bob Tassen" Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 En som spurte etter navn: Ullrick eller Børre, er det en jente: Borghild eller Kjellaug Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 En av mine katter heter Bjørn Sverre.Fikk navnet etter en flax reklame. Hadde en katt før som hette sverre... Den var broren til Hermann Lenke til kommentar
Leon Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ett stykk hund ved navn Tasja (Engelsk Springer Spaniel) =) Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har en liten og snøhvit katt som heter Nille, etter Pernille Lenke til kommentar
robB Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har en hund som heter Prins. Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 har 3 katter.. mamma-katta, ved navn schmui (uttales sjmuui) og de to små kattungene heter thomas og samson. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 hunden min heter gromit (grom) Lenke til kommentar
runela Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 har en fuggel som heter pippen.. og en katt som heter pusen er ikke serlig oppfinsom på navn men.. men de hører da etter Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har to hamstere, ene heter Pussapussa, den andre heter Pussamusa Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Katter: Silver Iden Miden Doffen(christopher) Nussi Hund: Susie blir litt mange katter innimellom, men det er morsomt når hunden jager de Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 bikkja mi heter Truls.. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 en hvit golden retriever som heter noe så rat som "Qaramelle" utales "Karamella" Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 bikkja mi heter Truls.. tøft.. morra mi ville absolutt at katta skulle hete sofus, så da ble det det.. ville heller kalt katta bjarne, eller ola eller knut eller kanskje Åsmund Frægdegjevar.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 katten min heter Ødipus Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Hadde en hund for en stund tilbake som vi kalte Frøya. Endret 5. oktober 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har en katt som heter Tigergutt. Kalles 'Tiger', 'Droget', 'Dyret', "Tiger'n", 'Duh', "Øyh' eller 'Mjau' hehe, festlig det heter naboen sin katt også. Min katt heter Pusipels Lenke til kommentar
tbone Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Katta mi heter Bernt... Han er god kompis med nabokatta som jeg selvfølgelig har døpt Erling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå