Freeky2k Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hvordan regner man scoren i super pi..?? Eller Hvilken test er det dere kjører når dere sammenligner..?? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) vi kjører superpi eller mente du kanskje hvem av de testene i selve superpi kanskje...sorry, er litt trøtt nå ...1M er den som blir mest brukt scoren er jo bare hvor lang tid testen tar min maskin bruker 43 sekunder. jeg klarer å få den ned i 40 sekunder om jeg klokker max, men etter at raptoren ble installert så ble psu for svak til å kjøre alt på max Endret 5. oktober 2004 av Spirre Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Hadde en hånd på den 1m'en.. Men det er jo greit å få det bekreftet da... Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Dersom du klokker noen komponenter, vil du se forskjellene tydeligere om du bruker 2M. Av samme grunn er det også vanlig å bruke 2M når f eks mange forskjellige minnebrikker skal testes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå