nico Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Har tenkt på nytt kabinett til et budsjettsystem. Skal overklokke duronen endel med luft, og trenger et modde vennlig kabinett. Det jeg lurer mest på er om Aopen hx08 (fulltoweret, uten farger) er stille. dvs.. om dører sitter godt fast også videre. (har et problem med mitt chieftech, dørene sitter ikke helt fast og bråker noe inni ******. Har aldri skjønt hvorfor chieftech skal cære så bra. Har mange problemer og thing som burde vært annerledes med mit.... vel.. er hx08 stille? Lenke til kommentar
GaLiHaLen Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Det bråker lite, men du må gjøre litt for å få inn viftene som du vil. Jeg har kabinettet og er fornøyd Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 er du sensitiv for viftestøy burde du bytte ut psu-viften, for den er ikke akkurat lydløs, den er heller ikke et jetfly.. ellers er det ingen deler som kan lage "rasle" lyder pga. løse kabinettdører Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 bra til å modde, men liker ikke plassen inni. er altfor smalt og lite plass til hk. ikke så bra luftgjennomstrømning heller, men det ordner jo viftene. største plusset er vel hk-skuffen. ellers er det rimelig lydløst når du lyd-isolerer. Lenke til kommentar
nico Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 PSUen skal skiftes ut uansett. tenker bare på kabinettet. kabinettet ser ba ut.. jeg får plass til to 120mm i fronten. plus en god del bak. kansje jeg lydisolere i tilleg.. luftgjennomstrømining er det jo nok av allikevel. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Harddisken starta å lage lyd som et steinknuseverk i mitt HQ8, en nagel i harddiskskuffa mangla, flytta opp i 5,25" plass og "freden kom tilbake". Støydempa forsyninga med "Noisekiller" og Papst vifte, tungvint at sideplata må skyves bak ei "kabinettdybde" for å demonteres, ellers OK. "Skranglete" dør på Chieftech kan kanskje "fikses" med Thumbscrews. Lenke til kommentar
nico Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2002 begge dørene på mitt cheiftech er skranglete... når de er skrudd fast som bare *** med drill.. jeg har en liten innretning til harddiskene mine sånn at de henges opp i gummi ringer. og jeg har lest en del om det "skyvedør" problemet, men med en tang kan man enkelt bøye en del av disse tilbak og forandre det. (da får jeg også plass til et par 80mm vifter i døra) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 faktisk så er aashima wty600 til 550m psu på pmdata meget stille. Det har stor plass oxo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå