jag Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Kikker stadig vekk på hovedkort og diverse annet snadder og har bitt meg fast i Asus P5AD2 Premium . Hvorfor finnes det ikke tilsvarende for a64? Irriterer meg i grunn. Håper det bedrer seg med NForce4. Så, hva savner dere hos hovekortene for amd? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Kan heller ikke du si akkurat hva det er du savner hos AMD sine kort da? :S Lenke til kommentar
jag Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Lydbrikken som sitter i intel kortet, mengden med s-ata og andre tilkoblinger... NForce4 skal komme med SoundStorm2 hvis jeg husker rett. Diskytelsen til intel er vel en av de beste. Ikke at jeg snakker av så mye erfaring, men virker som om intel kortene holder litt mer kvalitet... Har aldri hatt intel, så dette er bare et inntrykk jeg av en eller annen grunn har fått... Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Kikker stadig vekk på hovedkort og diverse annet snadder og har bitt meg fast i Asus P5AD2 Premium . Hvorfor finnes det ikke tilsvarende for a64? Irriterer meg i grunn. Håper det bedrer seg med NForce4. Så, hva savner dere hos hovekortene for amd? Får jo nesten en SN95G5 for den prisen... Sånn kjapt hodet mitt gjør en kanskje det om en tar med prisen på et kabinett. _ Thorsan Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Se etter asus sine deluxe og premium kort til amd så får du sikkert det. Du kan jo eventuelt kjøpe en kontroller skal du ha ekstra disker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå