Gå til innhold

TOXIC X800pro vivo eller X800XT ?

-sealiNe-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville valgt x800 pro. har selv det kortet og har klokket den opp til xt pe.(520/560)

Min ligger stabilt på 40c ish når den er i windows. Og 57-60 grader på tong grafikk. Min mening er: velg x800 pro toxic :thumbup:

Endret av floffan
Lenke til kommentar

det er ganske så liten prisforskjell mellom de to korta, personlig hadde jeg gått for xt utgaven

enste fordelen med toxiv kortet er kjøleren, å sette på en sånn selv gjør at du mister en garanti, og når du betaler 4k for et kort så er det greit å ha litt garanti av og til...

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
det er ganske så liten prisforskjell mellom de to korta, personlig hadde jeg gått for xt utgaven

enste fordelen med toxiv kortet er kjøleren, å sette på en sånn selv gjør at du mister en garanti, og når du betaler 4k for et kort så er det greit å ha litt garanti av og til...

sant det.. men ennå ville jeg gått for toxic som jeg selv har gjort.. pga den har artic cooling og har så si de 16 pipelinesa liggende.. enkel flashing gjør lett susen på det :p

Lenke til kommentar

jeg er enig med deg på en måte, de fleste klarer det uten problemer, og artic colinga er et +, men du får ikke stilt pro korta tilbake igjen når du først har flasha de til xt, så om det ryker så må du ha en god forklaring til webshoppen på hvorfor kortet ditt plutselig har 4 pipelines extra

det hele koker vel ned til hva du føler det er verdt å prøve på...

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
(...)må du ha en god forklaring til webshoppen på hvorfor kortet ditt plutselig har 4 pipelines extra(..)

nei da.. bare bruke modified flashrom, der får du tilbakestilt til 12pipelines hvis det er ønsket :yes:

ta bare en titt her techpowerup!

står nøye forklart, selv om du kommer over par poster av "luringer" som ikke tar seg tiden til å lese at det funker bare på pro Vivo kort og ikke et vanlig Pro :) Men det er dem sitt tap når dem ikke gidder å ta seg tid til å lese eller lære seg at backup har sine fordeler :thumbup:

Endret av tHEMiDENS
Lenke til kommentar

enig

da er det bedre å punge ut med noen korner extra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...