Gå til innhold

Hvor stor Psu vile du hatt?

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, hvor stor psu ville du hatt til følgende:

Pentium 4 3GHz (Northwood)

Abit IC7-MAX3

Gainward GF6800GT, Golden sample

74gb Rapptor

2x 160GB Seagate SATA

Cd-RW/DVD

2xCorsair PC3200xl

6x12cm, 3x8cm vifter

Bruker en 360W Chieftec

Cpu Overklokkes opp mot 4GHz (3,75 nå)

Jeg har en anelse om at psu holder tilbake klokkingen, bør 360w være nok?

Hvor stor psu ville du brukt?

(begynner å bli en del psu poster nå, noen som kan skrive en ordentlig guide?)

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke si så mye om de andre, men jeg kan anbefale Tagan 480W på det sterkeste. Den har vært bunnsolid og så stille at den ikke høres i det hele tatt i min maskin. Nå vet jeg at OCZ ikke har Active PFC som trekker den noe ned i mine øyne, blir lite effektiv i forhold til de andre. Når den er så dyr som den er bør den ha dette, litt synd. Jeg vet iallefall at Tagan sin kjører hver rail for seg selv, dvs at hvis en er under tung load så vil ikke noen av de andre bli påvirket i det hele tatt, ikke sikker på om de andre er satt opp på samme måten. Anbefaler iallefall denne :-)

-Heiper-

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke si så mye om de andre, men jeg kan anbefale Tagan 480W på det sterkeste. Den har vært bunnsolid og så stille at den ikke høres i det hele tatt i min maskin. Nå vet jeg at OCZ ikke har Active PFC som trekker den noe ned i mine øyne, blir lite effektiv i forhold til de andre. Når den er så dyr som den er bør den ha dette, litt synd. Jeg vet iallefall at Tagan sin kjører hver rail for seg selv, dvs at hvis en er under tung load så vil ikke noen av de andre bli påvirket i det hele tatt, ikke sikker på om de andre er satt opp på samme måten. Anbefaler iallefall denne :-)

-Heiper-

Hvorfor skulle PowerStream trenge Active PFC?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...