Flakkmeister Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Plutselig så finner pcen på at den skal poppe opp en blåskjerm som det står "STOP" og masse greier, og lengre ned står det at NV4.sys er grunnen til at feilen oppstod :S Dette skjer ganske ofte, og er veldig irriterende Men NV4.sys er vel noe som har med grafikkort/drivere å gjøre? Er det noen andre som har fått denne blåskjermen, finnes det en fix? Hvis det er interresant så har jeg Abit NF7-s hovedkort med nForce2 spp brikkesettet, og et POV geforce ti4200 kort ( ) Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Det ser ut som om det en Nvidia driveren som er synderen. Er driveren oppdatert? Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 yup, og har prøvd med en "haug" forskjellige versjoner, er det som er så rart! :S Har hatt problemet en stund..! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 er det lenge sia du har kjørt en formatering? masse gamle drivere og dritt og lort er ikke bra av og til... til g4 ti serien er 4x.xx driverne de beste f.eks 43.45 Lenke til kommentar
TDK Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) yup, og har prøvd med en "haug" forskjellige versjoner, er det som er så rart! :S Har hatt problemet en stund..! Hadde det samme problemet hele tia før.... Etter reinnstall av windows funket allt bra... Reinnstalerte forresten driverene hundre ganger uten resultat. Specs i sig/profil. Endret 5. oktober 2004 av TDK Lenke til kommentar
Demolish Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Let etter en driver-fjerner som fjerner gamle nvidia-drivere.. har sett en slik en, men husker ikke hva den heter. Deretter installerer du skjermkortdriveren igjen. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Har formatert en haug ganger, pleier å gjøre det omtrent hver 3 mnd, men i det siste har jeg gjort det litt oftere. problemet er der fortsatt æsj Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Kan like godt indikere hw-feil dette. Test med annet skjermkort. Hvis feilen er der fortsatt kan det godt være en feil i agp-systemet på hovedkortet eller kanskje noe krøll med agp-driver. Skru av fastwrite i bios, og se om det hjelper. Lenke til kommentar
werwer Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Sjekk at ikke kortet går varmt. Kanskje vifta har stoppa? Jeg hadde et lignende problem, og da var det rett og slett vifta på skjermkortet som var gåen. Uansett virker det jo som et hardware/kompabilitetsproblem i og med at du har reinstallert og fortsatt har problemet? Er kortet overklokka kanskje? Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 ja, kortet er klokka, men får blåskjermen på original hastighet oxo. jaja, takk for svar Blir nok et nytt skjermkort på meg uansett snart, synes jeg fortjener det Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Skrudde av fastwrites, og den lille blåskjermen fløy ut av vinduet. Det gjorde skjermkortet oxo for nå har jeg anskaffet meg et POV 6800GT Takk for hjelpa, folks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå