Joggi Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 hvilke plater er best å bruke til normalt bruk skal brenne vanlig backup av data kanskje samle noen divx filmer på 1 plater hvordan vil stue dvd takle dette når det er flere divx og vcd filmer på 1 dvd forutsetter at dvd støtter divx skal muligens kopiere noen av mine org dvd filmer som backup hva er best av dvd + eller - plater??? ser at + plater støtter høyere fart Lenke til kommentar
rlz Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Sjekk hva stuespilleren din støtter. Jeg bruker selv minusplater. Endret 4. oktober 2004 av rlz Lenke til kommentar
whom Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 hvilke plater er best å bruke til normalt bruk skal brenne vanlig backup av data kanskje samle noen divx filmer på 1 plater hvordan vil stue dvd takle dette når det er flere divx og vcd filmer på 1 dvd forutsetter at dvd støtter divx skal muligens kopiere noen av mine org dvd filmer som backup hva er best av dvd + eller - plater??? ser at + plater støtter høyere fart Som nevnt 1000 ganger før på forumet. Brennere som støtter bitsetting har best kompabilitet, og støtter dvd brenneren din det, da kjøper du + plater, Støtter den ikke bitsetting, så får du høyest kompabilitet med - plater Sansynligvis, så støtter spilleren din både - og + Det kan du alltids teste ut, Det skulle funke fint med mange DivX\Xvid\vcd filmer på en dvd, funker ihvertfall fint på min... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Eneste platene som skaper enorm frustasjon hos meg er minusplater. Maskinen min liker dem ikke tydeligvis. Hovedsaklig Princo 2x/4x jeg har vært borti, og det er visstnok ikke spesielt bra plater. Jeg bruker selv kun DVD+R (uten Bitsetting ), men platene funker fint i stuespilleren min og PS2 - så jeg er fornøyd Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 jeg kjører +r med bitstting (nec 3500A med herries firmware) det funker knall Sjekk spesifikasjonene til dvdspilleren så ser du hva slags plater den liker. Noen liker en type noen begge og noen ingen av delene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå