Gå til innhold

Hva hadde dere syns om Starcraft med ny grafikk?

Anbefalte innlegg

Hadde vært kult om det kunne fått oppdatert grafikk av det det allerede har. Isometrisk passer best for denne typen spill spør dere meg.

På en annen side, hva har StarCraft med WarCraft å gjøre? bortsett fra at det er samme utvikler?

Begge er jo RTS og fra Blizzard, utenom det... el zilcho... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
uberhunter, haha du er jo latterlig. =)

Du er så blottet for motargumenter at jeg ikke gidder diskuterer dette med deg, men i stedet konkluderer at du er 14 og at du bedriver tiden din med å spille Icy Tower.

Dette er min battle.net account.. Ok, tenk deg en zergling.. du har ikke nubb til å trekke en slik sånn tilbake med lite liv når den slåss mot noen andre units nesten.. Mens en footman eller andre low-hp melee units i WC3 kan du trekke tilbake uansett hva den slåss mot? sende den til basen... ser du poenget?

Lenke til kommentar
uberhunter, haha du er jo latterlig. =)

Du er så blottet for motargumenter at jeg ikke gidder diskuterer dette med deg, men i stedet konkluderer at du er 14 og at du bedriver tiden din med å spille Icy Tower.

Dette er min battle.net account.. Ok, tenk deg en zergling.. du har ikke nubb til å trekke en slik sånn tilbake med lite liv når den slåss mot noen andre units nesten.. Mens en footman eller andre low-hp melee units i WC3 kan du trekke tilbake uansett hva den slåss mot? sende den til basen... ser du poenget?

Helt enig. HAr bedrevet tiden min med mye starcraft og mye warcraft. Den storeforskjellen er at Unitsene i starcraft dauer litt fortere. Dermed blir det vanskeligere å trekke ut en halvday zergling i og med at han sannsyneligvis dauer med en gang en en footman som klarer å overleve litt lengre.

Lenke til kommentar

Nam nam :dribble:

Blizzard har vel planer om det også, altså: lage StarCraft 2. Hvis noen av dere har greid i gjennom WarCraft 3(Reign of Chaos) så er det en filmsnutt av StarCraft 2/StarCraft med wc3 grafikkmotoren 

Hmmm :hmm: er det noen som vet om denne filmen ligger på nettet en plass?

Tror ikke den ligger på nettet, men her er noen screenshots.

Det der tror jeg nok er kødd..

Hva er kødd? At filmen ikke ligger på nettet? :p

Screen shotene dine.

Ikke for å være slem, men jeg tror ikke de er ekte.

Lenke til kommentar

Nam nam :dribble:

Blizzard har vel planer om det også, altså: lage StarCraft 2. Hvis noen av dere har greid i gjennom WarCraft 3(Reign of Chaos) så er det en filmsnutt av StarCraft 2/StarCraft med wc3 grafikkmotoren 

Hmmm :hmm: er det noen som vet om denne filmen ligger på nettet en plass?

Tror ikke den ligger på nettet, men her er noen screenshots.

Det der tror jeg nok er kødd..

Hva er kødd? At filmen ikke ligger på nettet? :p

Screen shotene dine.

Ikke for å være slem, men jeg tror ikke de er ekte.

Ekte er de, og om du hadde klart igjennom WarCraft 3 RoC på hard hadde du sett dem selv. De kommer helt til slutt, før teksten til slutt :p

Lenke til kommentar
For å drepe litt glødande sjeler:

Blizzard har ikkje engang tenkt på å muligens vurdere å planlegge et StarCraft 2.

Seriøst... det var døvt da...

Leste en plass at når Blizzard skulle komme på en theme for deres MMORG vurderte de StarCraft universet en stund... det kunne blitt arti.. ;)

Lenke til kommentar

Det hadde blitt Anarchy Online copy deluxe, tror det var derfor de tok Warcraft verdenen istedenfor.. Men seriøst, hvor har du lest at de ikke en gang har tenkt til å stikke innom SC2? Eller har du bare ikke lest om noe nytt Starcraft og tror at det ikke kommer noe nytt? Flere her som sier at de har tenkt på SC igjen..

Lenke til kommentar

"Ok, tenk deg en zergling.. du har ikke nubb til å trekke en slik sånn tilbake med lite liv når den slåss mot noen andre units nesten.. Mens en footman eller andre low-hp melee units i WC3 kan du trekke tilbake uansett hva den slåss mot?"

heh, trur det er nettop det som er poenget til de som sier bw er mer micro.

BW sin micro er TUSEN ganger vanskeligere (dette sier folk som har spilt begge spillene, blant annet Dominator som jeg har snakket med personlig om dette) enn W3 sin pga nettopp at du kan sove et par minutter mens unitene dine slåss.

PÅ bw må du være mye kjappere, og derfor kreves bw micro mye mer skill og er mye mer prestisjé.

Lenke til kommentar

Hva med å opprette en egen tråd for å diskutere micromanagement i WC3 vs SC/BW?

(Noe av det som er morsomt med starcraft er at det har så lave systemkrav i dag, så "alle" kan kjøre det. Greit når noen kommer innom med en tvilsom laptop, for det går likevel fint med starcraft :w00t: )

Sp+

Endret av solar_panel+
Lenke til kommentar

Men det er komplett umulig.. Det finnes heller ikke noen knapp som gjør at du kan se hp'n på alle unitene på bildet i Starcraft heller? Det er kanskje vanskeligere, men det i BW er ofte på grensen til det umulige.. Mange kamper i WC3 er overlevd uten å miste en eneste unit, mens på BW er det heeeelt umulig..

Lenke til kommentar

Haha, du argumenterer jo i min favør nå. ;)

Jeg klarer ofte å micro lings vs marines (du bruker ikke ultra i zvz) eller større units uten å miste. Har du speed på lings og marines ikke blir stimma er det IAFF ikke noe problem.

Lenke til kommentar
For å drepe litt glødande sjeler:

Blizzard har ikkje engang tenkt på å muligens vurdere å planlegge et StarCraft 2.

Har du noen gang vært innom blizzard sin side?

Will you be making StarCraft II?

We have not announced any current plans for StarCraft II. We are all very close to the worlds and characters we created in the original game and the expansion set and while we do intend to revisit that universe, we have no plans to do so at this time.

http://www.blizzard.com/inblizz/genfaq.shtml

De har intensjoner om å besøke starcraft verdenen igjen, men ikke nå. Så jeg tror du tar litt feil der arve. Så vær så god å gløde sjeler.

Lenke til kommentar

Starcraft 2 kommer, om 4-5 år (tipper jeg). Først skal de avslutte de to prosjektene de holder på med og som kjent, blizzard stresser ikke med å sende ut halvferdige produkter.

Blizzard har gått ut og spurt folk om hvilke synspunkt de har på å ta i bruk feks. 3D eller heroes som i warcraft i en sc2. Dette indikerer klart at sc2 vil realiseres.

De som utviklet Starcraft har gått ut av blizzard. Tilsynelatende er ikke blizzard i dag "helt på nett" med hva folk vil ha i et sc2. Bare det å måtte spørre er urovekkende.

Starcraft basert på warcrafts grafikkmotor vil vi ikke få. Såvidt jeg har forstått er det slett ikke sikkert at blizzard vil lage motoren selv heller.

Starcraft med heroes vil etter min mening være en ren skandale.

Jeg håper sc2 i stor grad vil være som sc, men at man fortsetter den glitrende historien (håper alle som spiller spillet har lest den).

Selvfølgelig vil det se annerledes ut, det har gått mange år siden det ble laget, og det vil gå mange år før det er ferdig, men for guds skyld, bland ikke sammen warcraft og sc.

Endret av kafan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...