Gå til innhold

Hva hadde dere syns om Starcraft med ny grafikk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La oss da bli enige om at det skal brukes grafikken fra Ground Control 2, den hadde nok passa

Vi kan gå ut ifra at starcraft 2 ikke kommer ut før om Leeeeeenge og da ville det vel være dumt å bruke en grafikk motor som var totalt utdatert, eller hva?

De bør lage en helt ny motor som passe perfekt til Starcraft. Starcraft er starcraft og ikke ground control eller warcraft 3.

Dette er selvfølgelig min mening og om noen er uenig med meg så vær så god.

En annen ting som kunne vært tøft var at du når som helst kunne klikke på en spacemarine eller en annen unit og gå over i fps. Og hver unit fikk experience når de slåss.

Dermed hadde vi hatt Strategi og fps i et og samme spill :D

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
La oss da bli enige om at det skal brukes grafikken fra Ground Control 2, den hadde nok passa

Vi kan gå ut ifra at starcraft 2 ikke kommer ut før om Leeeeeenge og da ville det vel være dumt å bruke en grafikk motor som var totalt utdatert, eller hva?

De bør lage en helt ny motor som passe perfekt til Starcraft. Starcraft er starcraft og ikke ground control eller warcraft 3.

Dette er selvfølgelig min mening og om noen er uenig med meg så vær så god.

En annen ting som kunne vært tøft var at du når som helst kunne klikke på en spacemarine eller en annen unit og gå over i fps. Og hver unit fikk experience når de slåss.

Dermed hadde vi hatt Strategi og fps i et og samme spill :D

Hvis StarCraft 2 skulle kommet ut om en god stund, bør de seff bruke en annen grafikk. Jeg tenkte hvis det skulle komme ut sånn... NÅ! ;)

StarCraft 2 nå... :dribble:

Lenke til kommentar

"Starcraft hadde litt mindre å si med micro ja.. Kontroll på større grupper units som er svakere i forhold til WC3 unitene.. En Footmen han slåss lenge mot en knight, men en Zergling kan ikke slåss lenge mot en Ultralisk nei "

Hahaha, fy faen du er latterlig.

Det vises jo på innlegget ditt hvor jævlig lite peiling på RTS du egentlig har.

Mest sannsynligvis har du aldri prøvd Brood ar i det hele tatt, og kanskje spilt litt Tower Defence i W3 og tror du har peiling.

Det er jo NETTOPP dette med at unitene tåler mindre som gjør det vanskeligere å micro i bw.

I bw må du passe på unitene hele tiden, da en velplassert storm kan drepe halvparten av en liten gruppe units.

BW spiller sitter jo faen meg og erger seg over hvor latterligt treigt W3 er.

Lenke til kommentar

Dersom starcraft 2 kommer ut, så burde di ikke lage det i treg 3d, heller pusse opp 2d grafikken.

Gjøre det penere med større oppløsning osv.

"Starcraft hadde litt mindre å si med micro ja.. Kontroll på større grupper units som er svakere i forhold til WC3 unitene.. En Footmen han slåss lenge mot en knight, men en Zergling kan ikke slåss lenge mot en Ultralisk nei"

HEhheeHE

alt thedroid sa stemm, BW folk flir av WC3

Starcraft er foresten større en Warcraft noen gang kan bli :p

Lenke til kommentar
Dersom starcraft 2 kommer ut, så burde di ikke lage det i treg 3d, heller pusse opp 2d grafikken.

Gjøre det penere med større oppløsning osv.

"Starcraft hadde litt mindre å si med micro ja.. Kontroll på større grupper units som er svakere i forhold til WC3 unitene.. En Footmen han slåss lenge mot en knight, men en Zergling kan ikke slåss lenge mot en Ultralisk nei"

HEhheeHE

alt thedroid sa stemm, BW folk flir av WC3

Starcraft er foresten større en Warcraft noen gang kan bli :p

Jeg synes nå at både Broodwar og Frozenthrone er kjempe kult. Jeg skjønner meg ikke på folk som bare må påpeke hvor mye bedre noe er en noe annet. :no:

Lenke til kommentar

Mest sannsynligvis har du aldri prøvd Brood ar i det hele tatt, og kanskje spilt litt Tower Defence i W3 og tror du har peiling.

Vi holder oss litt for gode for personhets, ok? Greit at du er uenig... men men :whistle:

Lenke til kommentar

Det var ikke personhets.

Kall det heller "agressiv bevisstgjøring på din egen uvitenhet".

Du viste at du ikke har peiling og jeg, som medmennesket jeg er, fikk deg til å innse hvor lite peiling du har.

Orresnei, jo takk.

Kjenner jeg deg ved et annet nick?

Lenke til kommentar
Det var ikke personhets.

Du viste at du ikke har peiling og jeg, som medmennesket jeg er, fikk deg til å innse hvor lite peiling du har.

Orresnei, jo takk.

Ikke det jeg vet. Men synes nå det er en selvfølge å ta godt i mot folk.

Lenke til kommentar
Det var ikke personhets.

Orresnei, jo takk.

Hvor viser jeg hvor lite peiling jeg har? Kan du vise meg det? Det er ikke det at jeg har god peiling, men jeg gir da heller aldri noe særlig uttrykk for det :p

EDIT: Det er vel tråstarter, som du quoter, som du mener å opplyse om sin "uvitenhent", og ikke meg som du gir uttrykk for... men men... vi lar det ligge med det.

Endret av Odland81
Lenke til kommentar
Kremt. Nå syns jeg dere gutter og jenter kan tøffe dere et annet sted. Hold dere til emnet, eller ikke skriv noe.

Enig, prøver bare å fortelle at TheDroid kan formulere seg litt... ja hva skal man si "rundere".. ;)

Endret av Odland81
Lenke til kommentar

Nam nam :dribble:

Blizzard har vel planer om det også, altså: lage StarCraft 2. Hvis noen av dere har greid i gjennom WarCraft 3(Reign of Chaos) så er det en filmsnutt av StarCraft 2/StarCraft med wc3 grafikkmotoren 

Hmmm :hmm: er det noen som vet om denne filmen ligger på nettet en plass?

Tror ikke den ligger på nettet, men her er noen screenshots.

Det der tror jeg nok er kødd..

Lenke til kommentar

Nam nam :dribble:

Blizzard har vel planer om det også, altså: lage StarCraft 2. Hvis noen av dere har greid i gjennom WarCraft 3(Reign of Chaos) så er det en filmsnutt av StarCraft 2/StarCraft med wc3 grafikkmotoren 

Hmmm :hmm: er det noen som vet om denne filmen ligger på nettet en plass?

Tror ikke den ligger på nettet, men her er noen screenshots.

Det der tror jeg nok er kødd..

Hva er kødd? At filmen ikke ligger på nettet? :p

Lenke til kommentar

BW spiller sitter jo faen meg og erger seg over hvor latterligt treigt W3 er.

Hvis du ikke har bedre å si enn d så kan du holde kjeft? Tror jeg har bedre peil. på Warcraft enn deg for å si det sånn...

Endret av uberhunter
Lenke til kommentar

Jeg og en del venner var for et par år tilbake helt i toppen av norges beste SC spillere, noe jeg egentlig ikke er så stolt av:P

Hvorfor jeg sier det vet jeg ikke.... Meningen med posten var egentlig bare å si ifra at hvis SC2 hadde kommet ut så hadde en ny moderne grafikkmotor med mulighet for syke effekter og sånne ting vært ypperlig. Ikke gjøre om så mye på selve spillbarheten til gode gamle SC, men å oppdatere visse ting hadde jo hvert helt vilt fett!

Screenshotsene fra WC3 sluttfilm greia var jo bare noe tull. Latterlig modellering, soldatene var jo så og si like som i WC3... Så jo mye mere ut som en dårlig mod til WC3.

De bildene fra den ene siden med oppdaterte modeller av Protos Gateway, Terrans SCV osv var derimot GENIALE! Kunne vi fått levert noe sånt som det der så hadde det jo tatt helt av :dribble:

Tim

Lenke til kommentar

"Jeg og en del venner var for et par år tilbake helt i toppen av norges beste SC spillere, noe jeg egentlig ikke er så stolt av:P"

Ja seff, sammen med de 43000 andre som hevder akkurat det samme.

uberhunter, haha du er jo latterlig. =)

Du er så blottet for motargumenter at jeg ikke gidder diskuterer dette med deg, men i stedet konkluderer at du er 14 og at du bedriver tiden din med å spille Icy Tower.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...