uberhunter Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg vet at dette ikke akkurat er Starcraft forum, men det er jo Blizzards største spill som er her, og jeg håper at dette er godtatt Hva hadde dere syntes om en oppdatert version av Starcraft hvor de bruker Warcraft3 sin grafikkmotor! Det hadde jo vært genialt etter min mening. Tror at det nesten ville ha blåst opp hele Starcraft bølgen igjen :!: Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Den er feilposta da, men joda d hadde vært fet det.... Syns at WC3 er mye mer oversiktelig en SC og, så d ville vært bedre åspillt med wc3motoren Men nå er det ikke bare bare å få sc inn i wc3 vettu, må en del arbeid til for å få d til Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Seff, men når Blizzard får pengesekk på pengesekk fra WOW, så får de jo MASSE ressurser til å gjøre for eks. no sånn.. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Istedenfor å bruke masse penger på det, så kan de lage Starcraft 2 kanskje? De har GARANTERT TOPSELGER uansett... Folk hadde forhåndsbestilt det om de kunne med en gang... Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Tipper det hadde blitt større en HL2 Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Ooohhh jeg vet at JEG ville skaffet meg en kopi men for min del kunne de godt ha brukt Ground Controle 2 motoren/grafikken Endret 4. oktober 2004 av Odland81 Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Blizzard satte starcraft til en bestemt oppløsning (640*480 så vidt jeg husker) for at de med større skjerm eller bedre pc ikke skulle ha et overtak over de som hadde dårligere maskinvare. Synes det var et genialt trekk. Men en oppussing av starcraft hadde vært... fint! Kanskje de får litt mer fart i Starcraft igjen når de lanserer SC:Ghost. En samtidig renovasjon av Starcraft da kunne nok gitt utslag. Men på den annen side er vel Blizzard mer kjent for kvalitet enn slike billige triks... De hadde nok gjort det skikkelig hvis de først hadde gjort noe Sp+ Lenke til kommentar
moesen Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Blizzard har vel planer om det også, altså: lage StarCraft 2. Hvis noen av dere har greid i gjennom WarCraft 3(Reign of Chaos) så er det en filmsnutt av StarCraft 2/StarCraft med wc3 grafikkmotoren Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 http://revolution.wc3campaigns.com/index.php ser ikkje det konge ut Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 http://revolution.wc3campaigns.com/index.php ser ikkje det konge ut Nam nam Blizzard har vel planer om det også, altså: lage StarCraft 2. Hvis noen av dere har greid i gjennom WarCraft 3(Reign of Chaos) så er det en filmsnutt av StarCraft 2/StarCraft med wc3 grafikkmotoren Hmmm er det noen som vet om denne filmen ligger på nettet en plass? Lenke til kommentar
moesen Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 http://revolution.wc3campaigns.com/index.php ser ikkje det konge ut Nam nam Blizzard har vel planer om det også, altså: lage StarCraft 2. Hvis noen av dere har greid i gjennom WarCraft 3(Reign of Chaos) så er det en filmsnutt av StarCraft 2/StarCraft med wc3 grafikkmotoren Hmmm er det noen som vet om denne filmen ligger på nettet en plass? Tror ikke den ligger på nettet, men her er noen screenshots. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 For min del er jeg ikke sikker på om starcraft hadde passet til wc3 motoren. den motoren gir liksom en følelse av en svunnen glemt tid med orker og alver osv. Hvis det plutselig skulle komme zerger, terrans og prottos så hadde det ikke vært helt det store. Det er bekreftet at de skal komme innom starcraft universet igjen på pc, og vi kan da håpefullt gå utifra at dette blir starcraft 2. Hvis d da først lager et nytt starcraft tror jeg at de lager en helt ny motor. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg sier ikke at de skal legge til Starcraft folka i Warcraft, det hadde blitt helt galt.. Men en ny Starcraft, enten med Warcraft3 grafikk-motoren, eller en helt ny grafikkmotor Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Starcraft burde fortsette i den hardcore-action-tegneserie-pregede stilen eneren beherska som ingen andre. WC3-motoren passer bedre til store seige orcs som slåss med økser enn med tre dusin zerglings som flyr på en patrulje med marines og firebats. Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Starcraft burde fortsette i den hardcore-action-tegneserie-pregede stilen eneren beherska som ingen andre. WC3-motoren passer bedre til store seige orcs som slåss med økser enn med tre dusin zerglings som flyr på en patrulje med marines og firebats. Helt enig, wc3 motoren er designet for wc3, dvs mindre units mere oversiktlighet. Som man ser på screenshotsa litt lenger opp på siden så passer det faktisk ikke så utrolig bra. De burde heller lage en ny motor hvis de skal lage SC2 siden det er en helt annen type gameplay. (Prøv å vinne en kamp i SC uten å miste en unit du! hehe...) Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Starcraft hadde litt mindre å si med micro ja.. Kontroll på større grupper units som er svakere i forhold til WC3 unitene.. En Footmen han slåss lenge mot en knight, men en Zergling kan ikke slåss lenge mot en Ultralisk nei Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Men så kommer jo StarCraft Ghost også om ikke lenge... Ryktes også at Blizzard vil satse mer på konsoll, med tanke på at de sliter med alle piratkopiene til pc. ikke alle vil ta steget så langt å installere chip for å spille piratspill på konsoll. Også et smart trekk av Blizzard Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 WOW er et smart trekk De kommer til å tjene mere på det enn på alle konsollspill de kommer til å produsere framover i maaaange år... Med Starcraft2, ville dere helst hatt noe likt hack'n slash som eneren eller no alla. Warcraft? Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ååh det hadde vert konge!! Men enig i at wow motoren ikkje passar så bra. Blir litt for koslig tegneserie. Sc er tøffere enn det! Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 La oss da bli enige om at det skal brukes grafikken fra Ground Control 2, den hadde nok passa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå