hemo Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Er det nokon som hugsar kvifor ein (eg får det såfall ikkje til) ikkje kan ta snapsho (Print Screen-tasten) av eit videobilde som er satt i pause? Media Player 10 kjem med, med knappar og det heile, men i midten får eg ein svart flekk (når eg limer inn snapshop'et i f.eks. Photoshop). Lenke til kommentar
hemo Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 No har eg klart å ta snapshot av videosekvensen, men har då måtte bruka PowerDVD og knappen Capture frame... Men om nokon har eit tips eller ei forklaring til kvifor eg ikkje kan ta PrintScreen, så blir eg glad... Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Vanligvis så er video som spilles av et overlegg som grafikkortet jobber med, derfor går det ikke. Litt dårlig formulert kanksje.... Når du tar bilde blir det bare en svart rute. Når du tar bilde i PowerDVD, tar programmet et bilde fra filen, og ikke fra overlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå