Magpal Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Her er et bilde jeg tok for et par dager siden av månen og naboåkeren. Så, hva syns dere? Endret 4. oktober 2004 av Pallesen Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Oi! Det var sinnsykt fint! Lenke til kommentar
bai Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Flotte farger og fin stemning i det bildet. Flott fanget Synes kanskje det ble litt mye mørkt i toppen, men det blir vel ikke riktig å beskjære det heller, mister kanskje litt av stemningen. Lenke til kommentar
el_scorcho Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Veldig fine farger! Er det photoshoppet noe? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hm, så jeg dette bildet på storedyret først? Vel, uansett, - jeg synes det er et stilig bilde. Men det er skeeeevt, også synes jeg at midten blir for mørk, altså - træra blir helt svarte mot den mørkeblå himmelen og den oransje åkeren. Jeg savner altså litt grønnt i midten der.... Lenke til kommentar
StianHH Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Her er et bilde jeg tok for et par dager siden av månen og naboåkeren. Så, hva syns dere? Hm... Skjevt men fint. Greit eksponert og fine farger. Kunne kanskje kuttet litt i toppen! Lenke til kommentar
F828 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Ser ut som om du har brukt blits, og forkanten blir for lyssterk. Hvordan det er mulig å se at dette er "skjevt" må noen fortelle meg. For det er en teknisk umulighet. F828 EDIT; Det er et vakkert motiv Endret 5. oktober 2004 av F828 Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Takker for fin kritikk! Når dere sier at bildet er skjevt. Hva tenker dere på? Åkeren heller litt mot høyre ja, men det er jo sånn åkeren er. Hvis du ser der trærene står ser du at det er beint der. Angående cropping øverst. Prøvde meg litt frem med å croppe det øverste mørke, men jeg følte at det ble finere med hele himmelen. Ingenting på bildet er mekket på i photoshop og grunnen til at forgrunnen blir så gul er at det står en lyktestolpe rett ved siden av. Har ikke brukt blitz. Velmont: Jepp. La det ut på storedyret, men det var veldig dødt der! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ja, tenkte det var en bakke rett etter jeg posta. Men jeg tenkte vel egentlig bare på at den ene linja som var i bildet ikke var rett Veldig dødt ja, - ja, - jeg føler det er vanskeligere å poste noe på dyret, skal man poste noe der må det ha innhold, her er det lettere å komme med små kommentarer Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Når man har linjer både oppe og ned i bildet som heller i samme retning så ser det skjevt ut, da nytter det ikke om kameraet står vannrett. Det er opp til fotografen om han vil gi inntrykk av at kameraet står på halv åtte eller ikke. Jeg likte ikke den hvite ramma som var rundt det ble for voldsomt når jeg prøvde å se bildet på en sort bakgrunn. Åkeren ble litt for lys i forhold til resten, men ellers var det bra. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Var utrolig vakkert uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå