Gå til innhold

Post ditt bakgrunnsbilde her! ( Ikke desktop )

Torjus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er klar over at det er både ulovelig og ikke minst: uetisk å forandre på bilder og legge dem ut sånn uten videre? (Nei, jeg har ikke GNU-lisens på dem!)

Og hadde du i det minste greid å lage noe kult ut av det, du har fulstendig voldtatt bildet mitt. :(

6175728[/snapback]

nå har ikke jeg lagt ut bilder på deviant art enda, fordi jeg ikke har orket å lese lisens avtale greiene enda, men jeg mener å huske at på det lille som jeg leste, så stod det at man faktisk gav rettighet for at andre skulle kunne modifisere bildene sine og så legge ut de modifiserte igjen...

men som sagt, det er lenge siden jeg leste, og jeg leste ikke ferdig..

Lenke til kommentar
If you register as a member of the deviantART Sites and make postings to chat rooms, forums or your user page, please remember that anything you post is publicly available. The user name you have chosen during the registration process is visible to all users of the Site. If you visit another member’s user page, your user name will appear on that page. Your user page will also show certain statistics regarding your use of the Site, such as the date you became a member, how long ago you last visited the Site, the categories of materials you have posted. Your user profile, and the information you choose to include in your profile, will also be available to other users of our chat rooms, forums and to visitors that access your personal user page. deviantART does not control, and is not responsible for, the use of any information or content that you have exposed to the public through your use of the deviantART Sites.
Lenke til kommentar
Jeg bruker ikke disse, men de er sikkert utrolig gode for å vise sitt hat mot Ipod.

6176455[/snapback]

mange stilige der. men skjønner ikke helt at folk gidder bruke så mye tid og energi på og fremme sitt "hat" mot iPod.. er jo ikke verre enn at de ikke kjøper saken selv.

personlig klarer jeg ikke se hva folk skal ha imot iPod heller..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...