Gå til innhold

Post ditt bakgrunnsbilde her! ( Ikke desktop )


Torjus

Anbefalte innlegg

Faen, leter etter et kult bilde jeg fant i denne tråden for noen måneder siden. Var ei ku.. Stilig tegna og greier. Kua stod nederst til venstre i bildet..  :hmm:

 

noen som vet hvilket jeg snakker om?

 

 

Setter pris på om noen finner det igjen. Har sett igjennom tråden men finner det ikke igjen!

 

Husker ikke akkurat hvor lenge siden det var jeg fant det. Tipper 2-3 måneder..

5456019[/snapback]

Det er jo kua mi jo! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmmmm jeg bare elsker denne  :love: Dere har nok sett den før ja et viss sted som har blitt mye snakket om siden onsdag ;)

 

enjoy!

 

vakkert0bp.th.jpg

hvor er det i fra. minner meg litt om Zelda. må kjøpe meg Gamecube nå som det nye zelda spillet kommer :D gledet meg til LENGE off-topic BTW

 

ON Topic:

eneste BMW som er fin. 3serien

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
hmmmm jeg bare elsker denne  :love: Dere har nok sett den før ja et viss sted som har blitt mye snakket om siden onsdag ;)

 

enjoy!

 

vakkert0bp.th.jpg

hvor er det i fra. minner meg litt om Zelda. må kjøpe meg Gamecube nå som det nye zelda spillet kommer :D gledet meg til LENGE off-topic BTW

5473859[/snapback]

 

Er hentet fra 3dmark det bildet der :)

Lenke til kommentar
hmmmm jeg bare elsker denne  :love: Dere har nok sett den før ja et viss sted som har blitt mye snakket om siden onsdag ;)

 

enjoy!

 

vakkert0bp.th.jpg

hvor er det i fra. minner meg litt om Zelda. må kjøpe meg Gamecube nå som det nye zelda spillet kommer :D gledet meg til LENGE off-topic BTW

5473859[/snapback]

 

Er hentet fra 3dmark det bildet der :)

5473876[/snapback]

 

 

Det kunne ikke ha stemt mer det nei hehe. Tok den ut fra 3Dmark06 og fiksa litt på den i photosop. Synes bare bildet der er så harmonisk :D Kan minne fra zelda ja ;) Den grønne feen som svever rundt link ;)

 

OT: gleder meg sykt selv til spillet!! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...