bror_bror Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Laget selv fra et HQ bilde... jævli bra laget da, hvordan fikk du hun til å posere sånn på de steinene da, mye overtaling som skulle til eller? hvilket kamera brukte du? har du bare spylt steinene med vann eller er det no annet du har brukt? hahahaha! :!: Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Laget selv fra et HQ bilde... jævli bra laget da, hvordan fikk du hun til å posere sånn på de steinene da, mye overtaling som skulle til eller? hvilket kamera brukte du? har du bare spylt steinene med vann eller er det no annet du har brukt? Hvis du ikke visste det så betyr HQ high quality. Laget det fra et bilde. Det vil si at det var ikke jeg som tok bildet eller noe sånt, men jeg gjorde det om til en wallpaper. Tenkte du kunne trenge det inn med teskje... Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Bruker denne nå: Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hvis du ikke visste det så betyr HQ high quality. Laget det fra et bilde. Det vil si at det var ikke jeg som tok bildet eller noe sånt, men jeg gjorde det om til en wallpaper. Tenkte du kunne trenge det inn med teskje... å så du gjorde det om til en wallpaper altså.. laget det fra et bilde.. ja nå skjønner jeg jo! menne... er det ikke fortsatt bare et bilde da? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Min Wallpaper (Laga av meg) Cool. Rammstein - Reise Reise som innspirasjon? Nei, bare knota det fram Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Jeg og... Her er min: Endret 6. oktober 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Min idag. Minnet meg om arehei... Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Lordi is the shit Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Lordi is the shit Minner om Cradle of Filth Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Minner om Cradle of Filth Cradle of Filth er bajs, Lordi er heftig. Annbefales! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Min idag. Minnet meg om arehei... Det er en ulv! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Lordi is the shit Minner om Cradle of Shit fixed Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 På skolepc'en min: (Klikkbar) Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 min for tiden ikke desktop min bakrund Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 bruker denne! Rush FTW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå