Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Bare det faktum at en jente OGSÅ har mer-enn-halvnakne damer på desktop'en er jo ganske artig spør du meg Men slikt er da normalt!(: Om du ser på helt normale blader ser du nok at det nesten alltid er en kvinne på forsiden. Det er gjort undersøkelser om det, og det viser at gutter på fremsiden trekker mest homofile menn, og at jenter/kvinner/damer synes det er tryggest med kvinne på forsiden. Ikke bare det, men kvinner blir ofte like "tent" av å se bilder av nakne damer som de blir av nakne menn Så det på TVen en gang... Beskylder deg ikke for noe, bare drømmer litt Edit: Så var Leif med på tur igjen... Haha! Tror vi burde starte å poste bakgrunnen vår før en moderator kommer. Jeg for min del fant et bilde jeg likte enda bedre. ^__~ (Bildet er egentlig større, men det ble for stort til å legge ut her.) Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Et bilde jeg tok som symboliserer alt en speiderleir handler om ... oppvasken Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Noen som vet om noen gratis programmer sånn at man kan selv velge farge på "startlinja" eller hva det heter? Og finns det noen gratis programmer sånn at man kan stille inn at man kan ha 2 forskjelige bilder på 2 skjermer(koblet til en pc)? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Endret 6. oktober 2005 av B|Real Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Nice B-Real Bruker fortsatt den gamle (den blå), men denne er absolutt værdt å poste: (sikkert mye mer av Greg som er det) Edit: Var for stor som vedlegg: Endret 6. oktober 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Digger de bildene fra verdensrommet. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) da må jeg nesten spørre hva du mener damer skal se ut som?? Ok, jeg overdrev litt... Men kvinner har typisk mer former(hun er ho helt flatbrystet), samt så pleier de ikke ha lilla hudfarge. Figuren ser ikke akkurat ut som et menneske... Et eksempel er fks. Monica Belucci _Julenissen_: Det er faktisk undersøkelser som støtter opp om dette, MEN: kulturen vår er svært "hetroorientert" i dag og de fleste blir "dratt" i den retningen. Men det har ikke alltid vært slik, akkurat som "alle" er hetrofile i dag var "alle" homofile i den gamle antikken. Det er kulturbestemt. Endret 6. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Bah, mennesker er oppskrytt og ja, Du har rett ang. seksualiteten.. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Noen som vet om noen gratis programmer sånn at man kan selv velge farge på "startlinja" eller hva det heter? Og finns det noen gratis programmer sånn at man kan stille inn at man kan ha 2 forskjelige bilder på 2 skjermer(koblet til en pc)? Style XP er et program. Bare søk på internett, men ikke føkk for mye med det, for du kan herpe masse greier da som egentlig ikke skulle vært sånn. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Et bilde jeg tok som symboliserer alt en speiderleir handler om ... oppvasken Du sa det oppvask og speiderleir.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Har brukt denne ganske lenge nå.. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg har denne kan du søke på den? Nei jeg kan ikke søke på den Jeg prøvde å få til rollover på den, men fikk det ikke til.. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg har denne kan du søke på den? Nei jeg kan ikke søke på den Jeg prøvde å få til rollover på den, men fikk det ikke til.. 2 bad....hvis det hadde gått ann så hadde det vært en genial bakgrunn Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Laget selv fra et HQ bilde... Endret 6. oktober 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Laget selv fra et HQ bilde... jævli bra laget da, hvordan fikk du hun til å posere sånn på de steinene da, mye overtaling som skulle til eller? hvilket kamera brukte du? har du bare spylt steinene med vann eller er det no annet du har brukt? Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg har denne kan du søke på den? Nei jeg kan ikke søke på den Jeg prøvde å få til rollover på den, men fikk det ikke til.. 2 bad....hvis det hadde gått ann så hadde det vært en genial bakgrunn Jeg veit.. Lenke til kommentar
royale Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Laget selv fra et HQ bilde... jævli bra laget da, hvordan fikk du hun til å posere sånn på de steinene da, mye overtaling som skulle til eller? hvilket kamera brukte du? har du bare spylt steinene med vann eller er det no annet du har brukt? hahahaha! :!: Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Min Wallpaper (Laga av meg) Cool. Rammstein - Reise Reise som innspirasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå