Share the pain Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 mmmm Fra Max Payne spillet? jess. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) mmmm Fra Max Payne spillet? jess. Definitivt beste delen av spillet å balansere i slow motion rundt på en endeløs rød tråd med en skrikende baby i bakgrunnen......... Endret 4. oktober 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ligner på horenaboen min. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Lycantrophe: Bruker en lignende din, bare større. Ghost Reveries var KNALL. Endret 4. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
royale Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 lol Her er min, fra en av de beste filmene ever! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 U r so l3wd! Mitt idag: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 tja...se på avatar, ikke være overrasket morsomt? Lenke til kommentar
royale Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 lol Hva var morsomt? NE er dumme, thats it. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Dette er så inderlig vakkert Lenke til kommentar
ADT Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 lol Hva var morsomt? Bare det faktum at en jente OGSÅ har mer-enn-halvnakne damer på desktop'en er jo ganske artig spør du meg Men det er jo også slik at alle "herremagasiner" er preget med kvinner høyt over normalen når det kommer til skjønnhet, i likhet med profilerte kvinnemagasiner... Hvorfor skulle desktop'er være annerledes. IMO bor en en bifil i alle mennesker med ett X kromosom for mye Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) IMO bor en en bifil i alle mennesker med ett X kromosom for mye I følge flere undersøkelser(bla. Kinsey raporten) hviser at det bor en bifil i 80% av begge kjønn. (dvs. 10% er hetrofil, 10% er homofil og resten er noe i mellom...) Forøvrig var den figuren såpass androgyn at den knapt kan kalles dame... (og hvis du lurer på hvorfor så få gutter har andre gutter til bakgrunn så har det mer med kultur enn legning å gjøre...) Endret 5. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Bare det faktum at en jente OGSÅ har mer-enn-halvnakne damer på desktop'en er jo ganske artig spør du meg Men slikt er da normalt!(: Om du ser på helt normale blader ser du nok at det nesten alltid er en kvinne på forsiden. Det er gjort undersøkelser om det, og det viser at gutter på fremsiden trekker mest homofile menn, og at jenter/kvinner/damer synes det er tryggest med kvinne på forsiden. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 IMO bor en en bifil i alle mennesker med ett X kromosom for mye I følge flere undersøkelser(bla. Kinsey raporten) hviser at det bor en bifil i 80% av begge kjønn. (dvs. 10% er hetrofil, 10% er homofil og resten er noe i mellom...) Forøvrig var den figuren såpass androgyn at den knapt kan kalles dame... (og hvis du lurer på hvorfor så få gutter har andre gutter til bakgrunn så har det mer med kultur enn legning å gjøre...) sounds like bullshit :--o Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Forøvrig var den figuren såpass androgyn at den knapt kan kalles dame... O.o da må jeg nesten spørre hva du mener damer skal se ut som?? Endret 5. oktober 2005 av MrLee Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Forøvrig var den figuren såpass androgyn at den knapt kan kalles dame... O.o da må jeg nesten spørre hva du mener damer skal se ut som?? Begge dere Babethread Hint hint! Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Min Wallpaper (Laga av meg) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Bare det faktum at en jente OGSÅ har mer-enn-halvnakne damer på desktop'en er jo ganske artig spør du meg Men slikt er da normalt!(: Om du ser på helt normale blader ser du nok at det nesten alltid er en kvinne på forsiden. Det er gjort undersøkelser om det, og det viser at gutter på fremsiden trekker mest homofile menn, og at jenter/kvinner/damer synes det er tryggest med kvinne på forsiden. Ikke bare det, men kvinner blir ofte like "tent" av å se bilder av nakne damer som de blir av nakne menn Så det på TVen en gang... Beskylder deg ikke for noe, bare drømmer litt Edit: Så var Leif med på tur igjen... Endret 6. oktober 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå