MrLuni Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Er det noen som har erfaring med live wallpapers? Hadde vært kjekt med en fiskebolle elns xD Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 (endret) ... Endret 7. januar 2017 av Simkin 1 Lenke til kommentar
janingar Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Mitt bakgrunnsbilde akkurat nå 1 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Selv bruker jeg dette på telefonen og Xboxen, samt at det er ett av flere bilder som roterer som bakgrunn på både privat- og jobb-PC. Bildet tok jeg en januarkveld i 2013 rett utenfor den walisiske byen Pontypridd, mot landsbyen Porth. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 De beste bakgrunnsbildene til mobilen har dere her; https://medium.com/@garyvee/garyvee-wallpapers-9ce60c3674de#.7fpeuoz6i Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Følte det var min borgerplikt å poste dette siden det gir meg et smil om munnen hver gang jeg ser på det. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Hva er en desktop? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Hva er en desktop? Skrivebordet. Med ikoner og slikt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Hva er en desktop? Skrivebordet. Med ikoner og slikt. HÆ, oki. Så det menes med ikke bakrundsbilder som er ment for skrivebordet? Har jeg forstådt det rett? :hmm: Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Hva er en desktop? Skrivebordet. Med ikoner og slikt. HÆ, oki. Så det menes med ikke bakrundsbilder som er ment for skrivebordet? Har jeg forstådt det rett? :hmm: Jo, bakrundsbilder ment for skrivebordet går helt fint. Men en screenshot av skrivebordet ditt med bakrundsbilde, ikoner, mapper,startmeny osv går ikke greit. Derfor ikke "desktop". Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Hva er en desktop? Skrivebordet. Med ikoner og slikt. HÆ, oki. Så det menes med ikke bakrundsbilder som er ment for skrivebordet? Har jeg forstådt det rett? :hmm: Jo, bakrundsbilder ment for skrivebordet går helt fint. Men en screenshot av skrivebordet ditt med bakrundsbilde, ikoner, mapper,startmeny osv går ikke greit. Derfor ikke "desktop". Oki, nå forstår jeg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Denne syns jeg er kul. :wee: Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 (endret) ... Endret 2. juni 2017 av Simkin Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Mindre versjon av bakgrunnsbildet på PC'n min. Spøkelsesskipet Silent Mary fra Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 (endret) Selvlagd er vellagd. Endret 16. mars 2018 av Mr. Hermonella Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Bruker dette bildet av alleen utenfor huset mamma vokste opp i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Råeste wallpaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå