janingar Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Min bakgrunn akkurat nå Lenke til kommentar
johanf Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Per nå: firewatch-HD.jpg Jeg brukte også det en stund - det er et bra bilde. Akkurat nå bruker jeg denne; Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Jeg brukte også det en stund - det er et bra bilde. Akkurat nå bruker jeg denne; 3840x2160.png Pent, pent! Det blir nok mitt neste, ja! Dette ble brukt før, så det er liten tvil om hvilke farger det går i hos meg: Lenke til kommentar
johanf Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Pent, pent! Det blir nok mitt neste, ja! Dette ble brukt før, så det er liten tvil om hvilke farger det går i hos meg: red_forest_26750_3840x2160_3840x2160.jpg Enig i fargevalget! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Per nå: firewatch-HD.jpg Jeg brukte også det en stund - det er et bra bilde. Akkurat nå bruker jeg denne; 3840x2160.png Noen som ser på MKBHD og Jonathan Morrison? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Jeg bruker Mac, men savner ustabiliteten til Windows Vista. Det var så hyggelig når den kræsjet. Derfor bruker jeg et skjermbilde av når Windows Vista tryner fullstendig som skrivebordsbakgrunn på Macen min. 2 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Jeg bruker Mac, men savner ustabiliteten til Windows Vista. Det var så hyggelig når den kræsjet. Derfor bruker jeg et skjermbilde av når Windows Vista tryner fullstendig som skrivebordsbakgrunn på Macen min. Det der er faktisk Windows XP som kjærsjer. Få error melding kunnskapene dine på stell Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Den aktuelle maskinen kjørte aldri XP. Bruttern fikk en HP Compaq med Vista i forbindelse med studier. En drittmaskin med celeron-prosessor, som var så treig at han valgte klassisk desktop i stedet for alt det eye candy opplegget som gjorde Vista treg. Derfor likner den XP. Den fikk senere Windows 7, og er dessverre fremdeles i bruk. Endret 10. februar 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Den aktuelle maskinen kjørte aldri XP. Bruttern fikk en HP Compaq med Vista i forbindelse med studier. En drittmaskin med celeron-prosessor, som var så treig at han valgte klassisk desktop i stedet for alt det eye candy opplegget som gjorde Vista treg. Derfor likner den XP. Den fikk senere Windows 7, og er dessverre fremdeles i bruk. Classic theme på Vista (og fra Windows 7 og eldre hvertfall) har et slikt utseende: Mens XP hadde dette som default theme: Så ser jo absolutt ut som det er XP som er brukt i screenshottet ditt. Spesielt når man ser på utformingen og det røde krysset. wallpapeR: men byttes jo stadig. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 kjører denne om dagen, et av mange bra bilder i programmet multiwall. Lenke til kommentar
TanzElectrik Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Endret litt på et Forza 6 screenshot. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Jeg har brukt dette i flere år nå. Midtstilt med svart bakgrunn. Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Mine tre nåværende bakgrunner. 3 skjermer ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå