Randomizer Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 jeg kan fortelle at jeg fikk beskjed om å legge det ut. Av jenta på bildet? Jepp, av jente på bildet. knut: Det var ment humoristisk blant oss i gjengen, ja. Men jeg tenkte ikke det skulle være morsomt her, bare la det ut fordi det er bakgrunnen min Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Ettersom hun har sagt ja til at bildet blir publisert lar jeg det stå, så nå kan vi gå tilbake til det tråden egentlig handler om. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Selvlaga Endret 1. mai 2011 av Hille 5 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Får bidra til denne tråden igjen jeg også da, i stedet for bare å lagre mange av deres kule bilder.. Her er i hvert fall mitt bakgrunnsbilde, det er selvtatt for noen år siden, og er en av de mest faste jeg har.. Det er bilde av en av gitarene mine.. En annen fast jeg har, er denne En tegning jeg tegnet i '94, så det er jo en stund siden.. er GN'R-fan, men velger av og til denne tegningen fordi den er sort/hvit, og fordi den jo er unik.. er jo sykt mange bedre der ute, men allikevel.. originalt, ingen andre har denne.. Ellers har jeg et par andre som også er faste, men de er allerede i denne tråden her! 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Så søddddddeee Ahh vampire diaries ^^ Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Wuaah, er det virkelig noen andre enn meg på forumet som ser på serien? Fantastisk! Synes vi burde få en egen tråd. Lenke til kommentar
Coltiefication Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Har dette for øyeblikket. Tatt det selv. 1 Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Edit: Reupload Posta via bildr.no men fikk bare en thumb av en eller annen merkelig grunn. Endret 12. mai 2011 av Jack_Daniels Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Litt kjipt med den lille skriften nede i hjørnet, så jeg aner ikke om de er brukanes for dere. 5 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 ]Black rock shooter special : 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Litt stor, kanskje ... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Det så utrolig fantastisk photoshoppet ut. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå