Gå til innhold

Post ditt bakgrunnsbilde her! ( Ikke desktop )

Torjus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk. hadde aldri hørt om google :) Jeg synes hele denne tråden skal byttes ut med slike google linker :thumbup:

Vet ikke om det var ment sarkastisk eller ikke, men hvis du ser så har jeg allerede satt på filter som kun viser bilder i den oppløsningen du spurte etter.

Lenke til kommentar

Noen som har bilder i størrelsen 3360x1050?

Har to skjermer på jobben med DisplayFusion for å strekke et bilde over to skjermer. likte spesielt bildet postet av @zeke med romskipet som tar av. Noen som har noe sånt i kjempestort widescreen?

Har ikke noen selv, men:

gå til http://wallbase.cc/start/.

Gjør slik som i bildet her:

post-223160-0-45382000-1303039636_thumb.png

Da får du opp sfw, sketchy og nsfw, men de kan du bare velge bort som du vil. Du får heller ikke anime wallpapers, kun vanlige og high resolution. Hvis du vil ha anime, klikker du bare på "W" slik at den blir grå :)

Hvis du vil ha enda flere, kan du gjøre slik:

post-223160-0-75880300-1303040286_thumb.png

Da får du over dobbelt så mange, bare at alle ikke er akkurat størrelse, men det gjør nok ikke noe (på f.eks skolepcen min er det 1366x768, men kan og bruke 1920x1080) :) En størrelse blir da f.eks 3840x1200.

Her er et eksempel:

post-223160-0-45111100-1303039709_thumb.png

Håper det hjalp :)

Endret av handerrre
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det var litt sarkastisk ment, men det var liksom der og da, og jeg beklager hvis du følte at det var veldig negativt av meg å reagere sånn. Håper alt er tilgitt?

jeg har fulgt med gjennom hele tråden, og det er sinnsykt mange kule bakgrunnsbilder. Derfor fremsatte jeg et ønske om at hvis noen hadde noen kule bilder i stooor/breeeed størrelse.

Takk for linken @handerrre

Lenke til kommentar

Heisann, jeg ser etter denne i 4:3/5:4 format, da den ser noe forvrengt ut i denne jeg fant på wallbase. Husker jeg hadde en versjon av den som ikke var i widescreen for en god stund siden. Har selvsagt konsultert med TinEye.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...