Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Whaaaaaat, du stjal bilde mitt Bruker dette atm. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Bruker dette nå over to 24" skjermer. Bildet blir delt på midten ved hjelp av displayfusion. 2 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Fikla litt med et gammelt bilde fra en England tur, ble kanskje litt stilig for folk som ikke er så fotballintereserte og 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Artig det, men jeg syns du bør ha noe i fokus, helst menneskene til høyre. Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Noen fra Rio de Janeiro Bruker det første nå 3 Lenke til kommentar
Philophobe Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 We can't stop here, this is bat country! 1 Lenke til kommentar
janingar Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Etter så mange fine tider følte jeg at jeg måtte bidra litt selv. Så nå blir det SPACE TIME 5 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Gjett hvor sitatet orginalt er fra :] Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 bytte det med AG3?? sa hele tiden kvartermesteren vår husker ikke resten i farten Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 This is my rifle. There are many like it, but this one is mine. My rifle is my best friend. It is my life. I must master it, as I must master my life. Without me my rifle is useless. Without my rifle, I am useless. I must fire my rifle true. I must shoot straighter than my enemy who is trying to kill me. I must shoot him before he shoots me. I will. Before God I swear this creed. My rifle and myself are defenders of my country. We are the masters of our enemy. We are the saviours of my life. So be it ... until there is no enemy ... but peace. Amen. - Full Metal Jacket Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 This is my rifle. There are many like it, but this one is mine. My rifle is my best friend. It is my life. I must master it, as I must master my life. Without me my rifle is useless. Without my rifle, I am useless. I must fire my rifle true. I must shoot straighter than my enemy who is trying to kill me. I must shoot him before he shoots me. I will. Before God I swear this creed. My rifle and myself are defenders of my country. We are the masters of our enemy. We are the saviours of my life. So be it ... until there is no enemy ... but peace. Amen. - Full Metal Jacket Eg tenke alltid på Jarhead. This is rifle. There are many like it, but this one is mine. Without my rifle I am nothing, without me my rifle is nothing. Basically det sama. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) ..... Endret 13. mars 2011 av Simkin Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Alliha: Hehe, jepp, ikke mye forskjell. Nå er det ny på gang! Bruker disse på rotasjon, endres hvert 3dje min. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå