royale Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 her er min.Elisha Cuthbert er ganske pen Ikke på det bildet der! Now we talki'n! Lenke til kommentar
royale Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Må bare smelle på med et bildet jeg miksa i paint istad! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 her er min.Elisha Cuthbert er ganske pen Ikke på det bildet der! Now we talki'n! *bytte bakgrund* der var hu litt penere ja.. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 I dag skal Dita få lov til å pryde min desktop. Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Syk humor du har.(det er ikke engang morsomt)Bakgrunnsbildet av nazistsvin Nazistene hadde et par gode idèer. skjønner jo at det kan være provoserende, Poster har jo i tillegg en "litt" mistenksom Avatar, i tillegg til å linke til Stormfront som er en nazi side i signaturen Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 denne har jeg... den er midtstilt på skjermen, også sort rund... *gidder ikke resize* Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Syk humor du har.(det er ikke engang morsomt)Bakgrunnsbildet av nazistsvin Nazistene hadde et par gode idèer. skjønner jo at det kan være provoserende, Poster har jo i tillegg en "litt" mistenksom Avatar, i tillegg til å linke til Stormfront som er en nazi side i signaturen da burde han skifte bakgrunnsbilde til en nazist ikke en fyr som er blitt innkalt pga verneplikt og er ikke nazi en gang jeg har funnet nytt bilde til han Endret 26. juli 2005 av MongoMan Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 gidd å klage! hans liv, hans valg, hans oppfatting, hans mening og DERE bør holde kjeft! Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) gidd å klage! hans liv, hans valg, hans oppfatting, hans mening og DERE bør holde kjeft! greit han skal få lov å leve sitt liv i fred Endret 26. juli 2005 av MongoMan Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) gidd å klage! hans liv, hans valg, hans oppfatting, hans mening og DERE bør holde kjeft! Kom med noe som er mer konstruktivt. faaaan, glemte bildet. Endret 26. juli 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 gidd å klage! hans liv, hans valg, hans oppfatting, hans mening og DERE bør holde kjeft! Kom med noe som er mer konstruktivt. hysj Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) her er min hmm har blitt skikkelig gla i dn(les: skal print eut med fotoprintern i morra o henge på veggen(har kjøpt ramme)) hehe og angående det "nazi" bildet.. herregud man må jo kunne ha det hvis man vill.. betyr ikke at man er komunist for det.. kan foresten henne den soldaten som har hånd granaten plutselig får et skudd fra en m1 garand i armen og mister granaten ned i "hullet" og sprenger han og soldaten ved siden av(på det "den andre versionen")... hehe her er en annen version av"mannen med granaten" link Endret 27. juli 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Volvo! Tenk å få tak i en 242GT! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Teh hawts. Endret 27. juli 2005 av Tchernobog Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 et annen fint bilde som har pynta opp i flere uker nå.. men i dag ble det slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå