Grimnar_ Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Dere tar feil. Se på kamuflasjefargen på uniformen - den er ikke norsk. Når jeg da vet at Malaysia har en spesialenhet som bruker HK416, sier det seg selv at det er en malaysisk soldat. Sammenlign uniformen på bakgrunnsbildet og denne. Vil heller tro at dette er Nederlendere. Det virker som uniformen du viser til har mye sort i seg, det kan jeg ikke se på bildet. Bildet viser at personen som holder våpenet er ganske hvit i huden, og vil påstå at teig ser veldig ut som Nordnorsk kyst. Dette sammen med at jeg vet Nederland er veldig glad i å sende soldatene sine på vinterøvelse til Norge, så satser jeg på at disse er fra Nederland. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Her er et par jeg glemte å laste i går... Dette ble lagde jeg i Photoshop en gang for lenge siden, og det var hovedsaklig for å teste ut et par funksjoner osv. Her er den jeg bruker akkurat nå, og den er awesome! Endret 13. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Dere tar feil. Se på kamuflasjefargen på uniformen - den er ikke norsk. Når jeg da vet at Malaysia har en spesialenhet som bruker HK416, sier det seg selv at det er en malaysisk soldat. Sammenlign uniformen på bakgrunnsbildet og denne. Vil heller tro at dette er Nederlendere. Det virker som uniformen du viser til har mye sort i seg, det kan jeg ikke se på bildet. Bildet viser at personen som holder våpenet er ganske hvit i huden, og vil påstå at teig ser veldig ut som Nordnorsk kyst. Dette sammen med at jeg vet Nederland er veldig glad i å sende soldatene sine på vinterøvelse til Norge, så satser jeg på at disse er fra Nederland. Tja, ser ut som du har rett Flere som har tatt i bruk HK416 siden jeg sist leste om den på Wikipedia, så jeg var ikke klar over at Nederlenderne også hadde den. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Lagde meg nettopp ny bakgrunn. Det er litt kjedelig, men det får den bare være Endret 13. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Dere tar feil. Se på kamuflasjefargen på uniformen - den er ikke norsk. Når jeg da vet at Malaysia har en spesialenhet som bruker HK416, sier det seg selv at det er en malaysisk soldat. Sammenlign uniformen på bakgrunnsbildet og denne. Vil heller tro at dette er Nederlendere. Det virker som uniformen du viser til har mye sort i seg, det kan jeg ikke se på bildet. Bildet viser at personen som holder våpenet er ganske hvit i huden, og vil påstå at teig ser veldig ut som Nordnorsk kyst. Dette sammen med at jeg vet Nederland er veldig glad i å sende soldatene sine på vinterøvelse til Norge, så satser jeg på at disse er fra Nederland. Tja, ser ut som du har rett Flere som har tatt i bruk HK416 siden jeg sist leste om den på Wikipedia, så jeg var ikke klar over at Nederlenderne også hadde den. Om soldaten er nederlandsk eller ikke skal jeg ikke si meg sikker på. Våpenet deriomot er norsk. Dette ser man på våpenskjoldet inngravert i magasinbrønnen. Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Dere tar feil. Se på kamuflasjefargen på uniformen - den er ikke norsk. Når jeg da vet at Malaysia har en spesialenhet som bruker HK416, sier det seg selv at det er en malaysisk soldat. Sammenlign uniformen på bakgrunnsbildet og denne. Vil heller tro at dette er Nederlendere. Det virker som uniformen du viser til har mye sort i seg, det kan jeg ikke se på bildet. Bildet viser at personen som holder våpenet er ganske hvit i huden, og vil påstå at teig ser veldig ut som Nordnorsk kyst. Dette sammen med at jeg vet Nederland er veldig glad i å sende soldatene sine på vinterøvelse til Norge, så satser jeg på at disse er fra Nederland. Tja, ser ut som du har rett Flere som har tatt i bruk HK416 siden jeg sist leste om den på Wikipedia, så jeg var ikke klar over at Nederlenderne også hadde den. Om soldaten er nederlandsk eller ikke skal jeg ikke si meg sikker på. Våpenet deriomot er norsk. Dette ser man på våpenskjoldet inngravert i magasinbrønnen. Norsk våpen, norske soldater tilhørighet i Kystjegerkommandoen, tatt under vinterøvelsen Cold Response 2009. Foto: Vegard Grøtt, Forsvarets mediesenter/ANB Uniformen er norsk, det er gortex, den blir mørk når den blir våt. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Hei! Minner om at vi her diskuterer bakgrunnsbilder og ikke soldater, vær snille og hold dere til trådens tema. Opprett heller egne tråder (innenfor forumets retningslinjer) dersom dere ønske å diskutere noe annet. Reaksjoner på veiledning taes som vanlig på PM og ikke her i tråden Endret 13. juli 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Noen 1080p bilder: Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Hvordan er denne i forhold til de to andre (som er i spoilern)? Inspirert av BFBC2 eller? Minner meg om "sniper-haugene" eller hva man nå skal kalle det som er på starten (base 1 og 2) på Arica Harbour. De som er attacker sniper, og defender kaster granater Sniperen som ligger der bruker ikke tilfeldigvis M95? For å være litt mer on topic, her er bakgrunnen min akkurat nå (bærbar PC): Veldig kjedelig bakgrunn når jeg tenker meg om Grunnen til at jeg bruker den akkurat nå er at jeg hadde en annen bakgrunn, men etter å ha koblet PC-en til en prosjektor e.l. ble den borte Endret 14. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Noen 1080p bilder: Wow, fantastisk. Vet du hvem fotografen er? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Noen 1080p bilder: Likez. Har en diger mappe med 1080p-wallpapers jeg lar surre og gå jeg Lenke til kommentar
Toad Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Bytter random hvert 30 min 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Wow, fantastisk. Vet du hvem fotografen er? Dette er fotografen på noen av bildene. Noen flere naturbilder, legg spesielt merke Exotyosemite (første): Endret 15. juli 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Bytter random hvert 30 min Wow, fantastisk. Vet du hvem fotografen er? Dette er fotografen på noen av bildene. Noen flere naturbilder, legg spesielt merke Exotyosemite (første): Håper ingen blir sinte dersom jeg stjeler litt wallpapers til min wallpaper folder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Håper ingen blir sinte dersom jeg stjeler litt wallpapers til min wallpaper folder? Sharing is Caring Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Poster noen av mine bakgrunner Dette har jeg lagt til tidligere, men legger det med nå også Tatt med min egen iPhone 3gs. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Kan du ta 1080p bilder med iPhone? Kan noen poste skikkelige sommerstemning bilder? Endret 15. juli 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Kan du ta 1080p bilder med iPhone? Kan noen poste skikkelige sommerstemning bilder? Nei, et bilde på iPhone 3gs har 2048x1536 oppløsning, men jeg har brukt en panorama app (AutoStich) for å få med alt og deretter ordnet bildet så det ble 16:9, 1080p Man finner også apps som tar 16:9 bilder (2048x1152). Her er et jeg absolutt mener gir sommerstemning Endret 15. juli 2010 av Bjorkizz 1 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Alt over 1920*1080 kan da i høyeste grad kuttes/skaleres ned til 1080p, så man kan vel egentlig si at iphone tar 1080p ++ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Du har ikke tilfeldigvis flere slike ski\jibbe bilder, Bjorkizz? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå