Mr. Hermonella Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Tatt selv i CryEngine:D Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Bytter litt fram og tilbake for øyeblikket. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Nå har jeg begynt å laste ned. Lover å seede! Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Driver å seeder med hele 10kB/s(!!) alt jeg kan får slenge inn et bilde og Det er et av favorittbildene mine fra det jeg lastet ned Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 kan jeg spørre hva dere seeder på og hvis det ikke er den jeg la opp så vil jeg gjerne ha en link elns Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Bytter litt fram og tilbake for øyeblikket. Er det Seals, marinejeger elns? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 kan jeg spørre hva dere seeder på og hvis det ikke er den jeg la opp så vil jeg gjerne ha en link elns Vi seeder på den du lastet opp. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 kan jeg spørre hva dere seeder på og hvis det ikke er den jeg la opp så vil jeg gjerne ha en link elns Vi seeder på den du lastet opp. jeg prøver å seede men får bare 404 error også når jeg går inn å laste ned torrenten på nytt så står det 1 leech og 0 seeds :S Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Står bare tull på 'bay siden, jeg leser 23 seeds i min klient, + at jeg har uppa nesten 26GB, så noe skjer hvertfall Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 ja jeg sjekka nå og den seeder og ser seeds men fortsatt error fra trackeren Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Knæsje høstfarger fra en fjord på nordmøre. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Bytter litt fram og tilbake for øyeblikket. Er det Seals, marinejeger elns? Er da Norske våpen så tviler på at det er amerikanerne. Kult bilde tho. edit: lasta ned og bildet het MJK, så marinejegere ja Ett bilde fra torrenten. Som jeg seeder, og har en ratio på 6. Endret 13. juli 2010 av Eaan Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Eget bilde fra Island. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Bytter litt fram og tilbake for øyeblikket. Er det Seals, marinejeger elns? Er da Norske våpen så tviler på at det er amerikanerne. Kult bilde tho. edit: lasta ned og bildet het MJK, så marinejegere ja Ett bilde fra torrenten. Som jeg seeder, og har en ratio på 6. Var bare meg som anntok det var MJK ettersom de brukte hva som ser ut som HK416. Fiksa litt på bildet og la på litt ekstra regn og slik. Husker ikke om bildet het noe spesielt da jeg lastet det ned heller. Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Bytter litt fram og tilbake for øyeblikket. Er det Seals, marinejeger elns? Er da Norske våpen så tviler på at det er amerikanerne. Kult bilde tho. edit: lasta ned og bildet het MJK, så marinejegere ja Ett bilde fra torrenten. Som jeg seeder, og har en ratio på 6. Var bare meg som anntok det var MJK ettersom de brukte hva som ser ut som HK416. Fiksa litt på bildet og la på litt ekstra regn og slik. Husker ikke om bildet het noe spesielt da jeg lastet det ned heller. Bildet er av KJK fra øvelsen Cold Response 2009. HK416 er jo nå så godt som standard-issue i både hær, luft, sjø og HV innsats. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Bytter litt fram og tilbake for øyeblikket. Er det Seals, marinejeger elns? Er da Norske våpen så tviler på at det er amerikanerne. Kult bilde tho. edit: lasta ned og bildet het MJK, så marinejegere ja Var litt usikker på om det var HK 416 eller M4 med ekstra RIS, derfor jeg spurte Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Bytter litt fram og tilbake for øyeblikket. Er det Seals, marinejeger elns? Er da Norske våpen så tviler på at det er amerikanerne. Kult bilde tho. edit: lasta ned og bildet het MJK, så marinejegere ja Var litt usikker på om det var HK 416 eller M4 med ekstra RIS, derfor jeg spurte Dere tar feil. Se på kamuflasjefargen på uniformen - den er ikke norsk. Når jeg da vet at Malaysia har en spesialenhet som bruker HK416, sier det seg selv at det er en malaysisk soldat. Sammenlign uniformen på bakgrunnsbildet og denne. Endret 13. juli 2010 av Βlur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå