Bruno Mars Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Er vel ikke akkurat vits i å poste det samme bilde som ble postet 3 dager siden, 2 poster opp? wops. så ikke det Åh? Regna med at du tok den fra samlinga "mi". Men da hadde vi vel begge vært på deviantart en tur samtidig da. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Bruker to bilder jeg tok på Mark knopfler konsert! (På to skjermer, en 24" og en 22") Tok maaaange andre bilder, men disse er to av mine favoritter : 3 Skarpheten er ikke helt på topp, men mer enn jeg kunne forventet av megselv etter å ha stått to timer ute og kald, 20m ish fra scenen, uten stativ.. ^^ Endret 14. juni 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 litt lav oppløsning, desverre. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Litt motivasjon når studiene og jobben føles som kjedeligst. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) jeg har 6003 bilder som sirkulerer hver 6time (1 bilde hver 6time)... skal jeg poste alle de eller? Endret 6. juli 2010 av DrHawkins Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Pakk de inn i en winrar dil og legg de ut:P Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 "Du har brukt 0bytes av den globale opplastingskvoten på 200MB (Maks filstørrelse for enkeltfil: 200MB)" Wallpaperz WinRAR archive (.rar) 3,41 GB (3 668 561 163 bytes) tror det kan bli problem å laste opp de bildene Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Torrent Eventuelt en FTP server Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 hvis ikke admin/mods har noe imot det så spør jeg her: er det mange som er intereserte i denne bildepakken? da jeg kan få lastet den opp slik at dere kan få hentet de bildene Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hva slags bilder er det da? High Quality Super Sharpness Classic Cars Wallpapers? Ja takk. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) det er alt mulig... landskap, byer, biler, 3d, 2d, abstrakt, games, universet, dyr, 3d damer, dark ladies, skeletons.... (lite med hotties da kona ikke er så glad i de ) veldig mye bra altså... utvalgte bilder... ikke bare nedlastede og bare latt det være med plukket ut de fine og brae bildene... Tips: http://www.e-wallpapers.to/ Noen bilder derifra men veldig få i forhold til alle de 6k bildene jeg har Endret 6. juli 2010 av DrHawkins Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå